x
طنین حیدر حیدر در همایش بزرگ دختران مکتب حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان

طنین حیدر حیدر در همایش بزرگ دختران مکتب حاج قاسم سلیمانی در رفسنجان

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی همایش دختران مکتب حاج قاسم با حضور باشکوه دانش آموزان درمیدان حضرت ابراهیم(ع) برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی تجمع دختران متوسطه اول و…


  • ۱۴۰۱/۰۸/۱۱

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی همایش دختران مکتب حاج قاسم با حضور باشکوه دانش آموزان درمیدان حضرت ابراهیم(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی تجمع دختران متوسطه اول و دوم شهرستان رفسنجان در تجدید پیمان با آرمان‌های شهیدان، انقلاب و رهبری در میدان ابراهیم رفسنجان برگزار شد.

در این تجمع باشکوه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، امام جمعه، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار شهرستان رفسنجان وجمعی از دانش آموزان نیز حضور داشتند

برپایه این گزارش، حسین شفیعی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان رفسنجان سخنران این آیین بود.وی در جمع گروه سرود یک هزار نفری دختران مکتب حاج قاسم در میدان حضرت ابراهیم(ع) و خیابان شهدای شهر رفسنجان یاد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) و شهدای دانش آموز، شهید حسین فهمیده و شهید شاخص شهید علی عرب و هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان را گرامیداشت.

شفیعی در ادامه اظهار داشت: امروز آمدیم بگوییم آمریکا، انگلیس خبیث و رژیم غاصب صهیونیستی اگر می خواهید بدانید دانش آموزان ایران کجا هستند، بدانید آنها در کلاس های درسشان سخت در حال تلاش هستند، تا قله های علم و پیشرفت را طی کنند. شما نمی توانید با اجیر کردن عده ای، باعث کند شدن این پیشرفت بشوید و آنچه مد نظر شما است، اتفاق بیفتد.

معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان رفسنجان خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: بمیرید از این غصه و از این غم که دانش آموزان ایران اسلامی توجهی به شما ندارند، بمیرید از این که مردم ایران اسلامی با اقتدار ایستاده اند و در مقابل زیاده خواهی شما، حیله های شما، همچنان مقاومت می کنند و انشاالله این کشور را با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب به قله های بلند علم می رساند و روزی خواهد رسید که شما در مقابل این ملت، مقاومت این ملت و اراده این ملت کرنش کنید.

شفیعی تاکید کرد: من امروز در این جمع یک هزار نفری دانش آموزان در مقابل ملت شریف ایران، مردم شریف رفسنجان و در مقابل خداوند متعال و شهدای عزیزمان و رهبر عزیزمان این را اعلام می کنم، که تمام توجه ما به درس و یاد گرفتن علم و پیشرفت این کشور خواهد بود.

وی در پایان صحبت خود خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی گفت: شمایی که فکر می کنید با اجیر کردن اندک جیره خوارانی می توانید، این کشور را به عقب برانید و یا اینکه متوقف کنید، کور خواندید و انشاالله تعالی با همین صلابت، پایان سال تحصیلی با نمرات درخشان و با پیشرفت در آزمون های مختلف مشت محکمی بر دهان تمامی ایادی استکبار خواهیم زد.

لازم به ذکر است در خلق این مراسم باشکوه، یک هزار دانش آموز از ۲۱ مدرسه دخترانه متوسطه شهر رفسنجان مشارکت داشتندو سرود دسته‌جمعی هزار نفری دانش‌آموزان، سرود سلام فرمانده و قرائت متن یکی از دانش‌آموزان بسیجی در حمایت از آرمان‌های نظام، حجاب و عفاف از برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان دانش‌آموزان نوای «حیدر حیدر» را برای پایان دسیسه‌های دشمنان در محل برگزاری تجمع، طنین‌انداز کردند.

مطالب مــرتبط