x
طنین فریادهای “مرگ بر آمریکا” در آسمان رفسنجان

طنین فریادهای “مرگ بر آمریکا” در آسمان رفسنجان

ندای استکبارستیزی و فریادهای “مرگ بر آمریکا” راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در آسمان رفسنجان طنین انداز شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛اقشار مختلف مردم شهرستان رفسنجان  از پیر و جوان، زن و مرد، مسئول وغیرمسئول…


  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۲

ندای استکبارستیزی و فریادهای “مرگ بر آمریکا” راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در آسمان رفسنجان طنین انداز شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛اقشار مختلف مردم شهرستان رفسنجان  از پیر و جوان، زن و مرد، مسئول وغیرمسئول ؛ کارگر و کارمند در این راهپیمایی حضور یافته اند تا بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و حمایت خود را از ولایت اعلام کنند.

راهپیمایی شهروندان رفسنجانی در یوم الله ۲۲ بهمن از میدان قدس آغاز شد و راهپیمایان با عبور از خیابان امام (ره)؛ میدان ابراهیم (ع)؛ خیابان انقلاب به مکان تجمع اصلی و محل برگزاری سخنرانی در میدان انقلاب  حرکت می کنند.

بیشتر راهپیمایان رفسنجانی با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران و با پلاکارهادی حاوی شعارهای “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل” و تصاویری از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین شهید سرلشگر حاج قاسم سلیمانی در این مراسم باشکوه حضور یافته اند.

“مرگ بر آمریکا” ؛ “مرگ بر اسرائیل”، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده”، “ای رهبر آزاده، آماده ایم ،آماده “و….. از دیگر شعارهای راهپیمایان رفسنجانی در این مراسم بود.

رفسنجانی ها نیز مانند دیگر هموطنان جشن های چهل و چهارمین سالروز انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر را با شکوه هرچه تمام برگزار کردند و امروز نیز با شرکت گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به عنوان جشن بزرگ روز انقلاب نشان دادند که مردمی وظیفه شناس، انقلابی و رهرو راه شهدا و امام و گوش به فرمان ولی فقیه هستندو همچنین با حضور پرشور خود همراه با دیگر ایرانیان بار دیگر نمایش وحدت، انسجام و همبستگی خود را به نمایش گذاشته اند.

گزارش :فاطمه استادحسینی 

مطالب مــرتبط