x
فرهنگ مشارکت شهروندان کلید طلایی توسعه شهر / پایان فروردین ماه، آخرین فرصت استفاده از تخفیف عوارض

فرهنگ مشارکت شهروندان کلید طلایی توسعه شهر / پایان فروردین ماه، آخرین فرصت استفاده از تخفیف عوارض

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان از تمدید تخفیف ۱۵ درصدی عوارض تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ خبرداد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی با اعلام این خبر عنوان کرد : به مناسبت اعیاد شعبانیه و…


  • ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان از تمدید تخفیف ۱۵ درصدی عوارض تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی با اعلام این خبر عنوان کرد : به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و در لستانه سال نو با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اعمال ۱۵ درصد تخفیف عوارض موافقت شد.

وی افزود: طبق مصوبه شورای اسلامی شهررفسنجان، شهروندان محترم می‌توانند از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ از تخفیف ۱۵ درصدی عوارض باستثناء قدرالسهم، جرائم کمیسیون ماده صد، عوارض نوسازی، عوارض خدمات شهری و عوارض خودرو استفاده نمایند.

وی گفت :مصوبه مذکور شامل افرادی می شود که عوارض خود را به صورت نقدی پرداخت کنندو میزان مابه التفاوت عوارض به استثناء کسانی که بر اساس تعرفه عوارض مشمول تخفیف بیشتری می گردند ۷۰ درصد میباشد

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان اضافه کرد: این مصوبه تنها در راستای اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تشویق شهروندان برای رونق ساخت‌وساز در شهررفسنجان و انجام شده است و امیدواریم مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شهروندان رفسنجانی همراهی و مشارکت قابل قبولی را در پرداخت به موقع عوارض با شهرداری داشتند و قطعاً پرداخت به هنگام عوارض تأثیر بسزایی بر ایجاد اقتصادی پویا و پایدار شهر داشته و مسیر دستیابی شهر رفسنجان را به شاخصه‌ های توسعه‌یافتگی هموار خواهد کرد.

سید حسین رحیمی تقویت فرهنگ مشارکت شهروندان را کلید طلایی توسعه شهر دانست و خاطرنشان کرد: اگر شهروندان به پرداخت عوارض خود در زمان مقرر توجه داشته باشند، قطعاً روند گسترش زیرساخت‌های عمرانی، رفاهی و خدمات شهری سرعتی دو چندان خواهد گرفت.

وی در پایان متذکر شد: شهروندان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه انجام تخفیفات می توانند به شهرداری‌های مناطق یک و دو واقع در خیابان بنفشه و بلوار طالقانی مراجعه نمایند.

 

مطالب مــرتبط