x
مراسم یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان به صورت تجمعی برگزار شد

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در رفسنجان به صورت تجمعی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان این مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمع مردم وهمزمان با سراسر کشورو با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهردار رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان در میدان…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان این مراسم یوم الله ۱۳ آبان به صورت تجمع مردم وهمزمان با سراسر کشورو با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهردار رفسنجان و جمعی از مسئولین شهرستان در میدان ابراهیم برگزار شد

در این مراسم فرماندار رفسنجان که سخنران اصلی بود در جمع مردم ولایتمدار و شهید پرور رفسنجان گفت: زندگی زیر سلطه از نظر عقلی قابل پذیرش نیست و آزادی انسان‌ها حق آنان است و استقلال برای هر فردی ارزشمند است و از نظر شرعی هم ما موظف به مبارزه با استکبار هستیم.

مجید فصیحی هرندی افزود: ما با خوی حاکم بر سیاست گذاری آمریکا در مبارزه هستیم و نه مردم آن، آمریکا در کجای دنیا ورود کرده و ملت آن سرزمین به خوشبختی رسیدند که چنین جایی نیست.

وی افزود: اینها به دنبال منافع خود هستند، در درجه اول استکبار همیشه با ظلم، ستم و حق کشی همراه است و نوعی سلطه جویی است.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اقدامات شوم نشأت گرفته از خوی استکبار است، استکبار این فرد تأثیر گذار در منطقه را از گرفت چرا که از تفکر شهید سلیمانی ترس داشت.

فصیحی هرندی بیان کرد: ما از این جهت می‌گوئیم مرگ بر آمریکا و مرگ بر چنین تفکری که انسان‌های دیگر را برده و زیر سلطه می‌خواهند مبارزه می‌کنیم.

فرماندار رفسنجان تاکید کرد: ملت ایران تاکنون با اقتدار علیرغم همه سختی‌ها ایستاده است، اگر ما درست از موقعیت‌ها استفاده کنیم از نیروهای انسانی خوب و متعهد استفاده کنیم، در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، همه تلاش‌های استکبار به جایی نخواهد نرسید.

در پایان، قطعنامه راهپیمایی توسط حجت الاسلام حسنی دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان قرائت شد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مــرتبط