x
مروری بر عملکرد اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان در دو هفته ای که گذشت

مروری بر عملکرد اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان در دو هفته ای که گذشت

‍ نشست صمیمی با مقامات ارشد استانی ومسئولین شهرستان با هدف ایجاد وفاق و همدلی در راستای شناسایی اهم نیازهای شهرستان رفسنجان وکلنگ زنی دو پروژه عمرانی شهرداری با حضور استاندار یکی از مهم ترین هفته های کاری شورای شهر رفسنجان…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

‍ نشست صمیمی با مقامات ارشد استانی ومسئولین شهرستان با هدف ایجاد وفاق و همدلی در راستای شناسایی اهم نیازهای شهرستان رفسنجان وکلنگ زنی دو پروژه عمرانی شهرداری با حضور استاندار یکی از مهم ترین هفته های کاری شورای شهر رفسنجان را درخردادماه ۱۴۰۱ به ثبت رساند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان منتخبین مردم در شورای شهر رفسنجان دوهفته پرکار خود را با برپایی دو جلسه رسمی شورا درسالن جلسات، بازدید از سطح شهر و دیدار با شهروندان و برگزاری نشست های مختلف در قالب کمیسیون های تخصصی شورا به اتمام رساندند.

برپایی دو نشست جداگانه فوق العاده در صحن علنی شورا و با حضور شهردار و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و با هدف رایزنی پیرامون چگونگی پاسخگویی به مطالبات شهروندان و تقویت بازوی اجرایی شهرداری صورت گرفت، از فعالیت های شورای اسلامی شهر رفسنجان در این مدت بود.

 

بر پایه این گزارش، دیدار با دکتر محمدمهدی فداکاراستانداررفسنجان با رویکرد بررسی راه های افزایش تعاملات مجموعه مدیریت شهری رفسنجان با نهاد استانداری به منظور بررسی راهکارهای افزایش تعاملات فی‌مابین و تسریع در روند اجرای طرح ها و پروژه های شهری بخش دیگری از عملکرد نمایندگان مردم در نهاد شورا طی این مدت بود.

نشست صمیمی با مقامات ارشد استانی با هدف ایجاد وفاق و همدلی در راستای شناسایی اهم نیازهای شهر رفسنجان ، اولویت بندی و در دستور کار قرار دادن آنها بخش مهمی از جلسات و پیگیری های منتخبین مردم در نهاد شورای اسلامی شهر رفسنجان در دوهفته قبل بود.

اعضای این نهاد مردمی طی یک جلسه به ریاست سیدحسین رحیمی وبا حضوراعضای شورای شهر ؛ شهردار ؛ نمایندگان شرکت سامان بافت ؛ مشاورحقوقی شهرداری؛ سرمایه گذار جلسه شورا در سالن جلسات شورا برگزار نمودندوآخرین وضعیت پروژه پیامبر اعظم مورد بحث و بررسی قرار دادند و پس از اخذ نظر کارشناسان مورد وثوق خود، تصمیمات لازم را در خصوص آنها اتخاذ نمودند.

همچنین رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور در ساختمان شورا طی روزهای دو هفته گذشته و در قالب برنامه ملاقات عمومی صورت می پذیرد با شهروندان دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند؛ رویکردی که که در مجموع به حل و فصل مسایلبیش از ۵۰ پرونده انجامید و با دستاورد رسیدگی به موضوعات حقوقی، درآمد، نوسازی، ماده صد، معماری و شهرسازی پرونده های مراجعین از طریق اخذ نظر کارشناسان مربوطه همراه بود.

از برپایی سه جلسه کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر رفسنجان، در ادامه سلسله جلسات مربوط به مسائل فرهنگی شهر به ریاست سیدابراهیم صباغ جعفری می توان به عنوان دیگر اقدام منتخبین مردم در شورای شهر در این مدت یاد کرد که در آن لزوم دقت نظر شهرداری در اجرای برنامه های فرهنگی در ماه آتی مورد تاکید قرار گرفت.

یادآور می شود؛ شورای شهر یکی از جلسات کمیسیون عمران خود را در دو هفته گذشته به ریاست مهندس علی میربابایی برگزار نمود و درآن نامه های وارده و لوایح ملکی شهرداری وابهامات شناسایی شده املاک مطرح شد و پس از بحث و تبادل توسط اعضای کمیسیون و استماع نظرات حضار، تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.

در پایان از حضور در جلسه کارگروه اتباع بیگانه ؛ جلسه هماهنگی مبارزه با مواد مخدر؛ جلسه شورای اقامه نماز؛ تجلیل از خادمین رضوی؛ آیین غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت سوم خرداد روز آزادی خرمشهر ؛ گردهمایی بزرگ دو هزار رزمنده ۸ سال دفاع مقدس ؛ کلنگ زنی دو پروژه شهرداری(احداث تقاطع غیرهم سطح و دوبانده شدن خیابان های پرستار وجمهوری) به عنوان بخشی از برنامه سفر یک روزه استاندار و هیأت همراه به رفسنجان و بازدید از مجتمع مسکونی ۴۸ واحدی و کارگاه خیاطی موسسه خیریه کوثر می توان از اقدامات صورت گرفته توسط رئیس و اعضای شورا دردو هفته ای که گذشت یاد کرد.


 

مطالب مــرتبط