x
نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان به کار خود پایان داد

نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان، آیین اختتامیه نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان با حضور سید ابراهیم صباغ جعفری و مهندس حسین کهنوجی اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان، شهردار و فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین و هنرمندان در سالن…


  • ۱۴۰۲/۰۴/۰۷

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان، آیین اختتامیه نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان با حضور سید ابراهیم صباغ جعفری و مهندس حسین کهنوجی اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان، شهردار و فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین و هنرمندان در سالن آمفی تئاتر دانشکده پرستاری برگزار شد.

این سمپوزیوم به همت معاونت هنری شهرداری از یازدهم خردادماه تا پنجم تیرماه برگزار شد.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان در این مراسم با اشاره به اینکه هرزمان که هنر با خلاقیت آمیخته شود اثری فاخر خلق میشود، افزود: این اتفاق در سمپوزیوم مجسمه سازی رفسنجان افتاد و ظرفیت خوبی برای شهرستان شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم این کارها با رویکردی جدید ادامه پیدا کند، توجهی که شورای شهر و شهرداری به این مسائل دارد، مخصوصا در کارهای هنری و فرهنگی حرکت بسیار خوبی برای شهرستان است.

رضایی خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم روحیه نشاط و شادی را به همه مردم عرضه کنیم، رفسنجان پر از خلاقیت و ظرفیت است و امیدواریم شاهد تحول بزرگتری باشیم و این امر میسر نمیشود جز با حضور هنرمندان و مردم در عرصه های هنری و فرهنگی.

مطالب مــرتبط