x
نشست صمیمانه بانوان شهرستان رفسنجان به مناسبت دهه فجردر رفسنجان برگزار شد

نشست صمیمانه بانوان شهرستان رفسنجان به مناسبت دهه فجردر رفسنجان برگزار شد

حضوردکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر درنشست صمیمانه بانوان شهرستان رفسنجان به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان این نشست با حضور فرماندار؛ مشاور استاندار در امور بانوان؛ معاون سیاسی فرماندار ؛جانشین فرمانده سپاه؛ رئیس دانشگاه…


  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

حضوردکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر درنشست صمیمانه بانوان شهرستان رفسنجان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان این نشست با حضور فرماندار؛ مشاور استاندار در امور بانوان؛ معاون سیاسی فرماندار ؛جانشین فرمانده سپاه؛ رئیس دانشگاه ولیعصر(عج)و جمعی از مسئولین شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر ودر راستای نامگذاری روز ۱۷ بهمن ماه به نام انقلاب اسلامی؛زنان وخانواده؛ تربیت نسل انقلابی در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزارشد

این ویژه برنامه به همت امور بانوان دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) و با برنامه هایی از جمله سخنرانی، اجرای سرود، تجلیل از خانواده شهدا و استندآپ کمدی؛ سخنرانی رئیس دانشگاه ؛ مشاوراستاندار ودختر شهید میرافضلی و اهدا جوایز همراه بود .
.
دکتر مریم السادات طباطبایی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این نشست اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را کرده تا ارزش های اخلاقی و دستاوردهای ایران را برای ما سیاه نمایی کند اما بدانید ما به عنوان زن غیور مسلمان ایرانی با درخشش خود و شکوفایی توانمندیهای خودمان در دنیا تمام معادلات غرب را بهم ریختیم.

وی افزود: جوانان بدانند بهترین زمان زندگی جوانی است و ایام جوانی ایام خاصی است سعی کنیم بجز راه خدا راه دیگری را در پیش نگیریم.

وی با اشاره به اینکه سعی کنیم رنگ خدا بگیریم زیرا خدا همیشه با ما است و در سخت ترین شرایط تنها نیستیم افزود: چقدر زیباست که جایگاه و ارزش خودمان را بدانیم زیرا دنیا کوتاه و گذرا است و حیات طیبه برای کسانی است که با خدا معامله کرده اند و زیباترین آنها شهدا هستند.
.
درادامه دکتر رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در این نشست اظهار کرد: یکی از نعمت های بزرگی که در سال ۵۷ نصیب ملت ایران شد پیروزی انقلاب اسلامی بود شاید خیلی ها امروز این نعمت را درک نکنند اما انفجاری صورت گرفت که در بخش های مختلف امروز دستاوردهای آن دیده می شود.
وی با اشاره به اینکه در رفسنجان بیش از ۵۰۰ استاد دانشگاه داریم که ۵ نفر آنان جزو دانشمندان برتر جهان هستند خاطر نشان کرد: دو نفر آنها از بانوانند و قبل از انقلاب ۳ درصد از اساتید دانشگاه را بانوان تشکیل می دادند که اکنون به ۳۰ درصد رسیده است.

دکتر رنجبرکریمی ادامه داد: در زمینه تولید علم و دانش در سال ۵۷ سهم ما کمتر از یک هزارم درصد بود اما الان بیش از ۲ درصد تولیدات علمی مختص دانشمندان این مرز و بوم است نه تنها سهم خود را پس گرفتیم بلکه مقام اول تولید علم در منطقه را داریم.
رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان بیان داشت: دهه ۹۰ دهه شروع فناوری در کشور بود و دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان این افتخار را دارد که جزو پیشتازان مبحث فناوری در استان کرمان باشد.
وی افزود: با ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور که در حال حاضر حدود ۱۰ سال از ورود مبحث فناوری می گذرد ۱۵۱ واحد فناور در رفسنجان در قالب ۵ مرکز رشد داریم و حدود ۱۸ تا از آنها دانش بنیان هستند.

عکاس: فاطمه استادحسینی
.

مطالب مــرتبط