x
نوای گلبانگ انقلاب در جوارشهدای لاهیجان رفسنجان طنین انداز شد .

نوای گلبانگ انقلاب در جوارشهدای لاهیجان رفسنجان طنین انداز شد .

در نخستین روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه در تمام مدارس سراسر کشور واستان ؛زنگ انقلاب در شهرستان رفسنجان طنین انداز شد . به گزارش روابط…


  • ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

در نخستین روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه در تمام مدارس سراسر کشور واستان ؛زنگ انقلاب در شهرستان رفسنجان طنین انداز شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان زنگ انقلاب همزمان با آغاز جشن‌های ایام دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه درگلزار شهدای روستای لاهیجان رفسنجان با حضورسیدحسین رحیمی  رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و با همراهی امام جمعه ؛ فرماندار ؛ فرمانده سپاه ؛ شهردار و تعدادی ازمسئولین ومدیران دستگاه های اجرایی از جمله مدیر آموزش و پرورش شهرستان  به صدا درامد.

در دهه فجر انقلاب اسلامي مدارس و جای جای كشور عزیزمان  با استقبال از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي به خاطرات ايام و حوادث انقلاب می‌پردازند و همزمان به تبیین دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه‌های مختلف را بررسي می‌کنند.

برگزاري جشن ؛  تئاتر و سرودهاي انقلابي، جشنواره‌های گوناگون ازجمله شعر و نقاشي، نمایشگاه عکس؛ برگزاري مسابقات ورزشي درون و برون مدرسه‌ای، تهيه و انتشار روزنامه‌های ديواري، آذین‌بندی شهر و مدارس و کلاس‌های درس ، رنگ آمیزی وطراحی المان ونقاشی دیواری از ديگر آیین‌هایی است كه در دهه فجر انقلاب اسلامي برگزار می‌شود.

 

 

مطالب مــرتبط