x
نگاهي نو به نهضت محروميت زدايي در كوچه پس كوچه هاي شهر/ عدالت محوری در محلات مهمترین دغدغه منتخبین مردم در شورای شهر

نگاهي نو به نهضت محروميت زدايي در كوچه پس كوچه هاي شهر/ عدالت محوری در محلات مهمترین دغدغه منتخبین مردم در شورای شهر

رئیس شورای شهر رفسنجان عنوان کرد : توزيع عادلانه خدمات در محلات شهر با رويكرد محله ومسجد محوري از مهمترين دغدغه هاي شورای مردمی ششم است. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی با حضوردر مصلی…


  • ۱۴۰۱/۰۲/۰۹

رئیس شورای شهر رفسنجان عنوان کرد : توزيع عادلانه خدمات در محلات شهر با رويكرد محله ومسجد محوري از مهمترين دغدغه هاي شورای مردمی ششم است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی با حضوردر مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی ) پیش از خطبه‌ نمازجمعه با گرامیداشت روز کار وکارگر و روز معلم عنوان کرد: از زمانیکه شورای ششم را در نیمه دوم سال گذشته تحویل گرفتیم، شورای پنجم بودجه ۴۷۰ میلیارد تومانی را پیش بینی کرده بود که در شش ماه اول سال ۱۹۰ میلیارد تومان و در شش ماه دوم سال همزمان با روی کارآمدن شورا با همکاری مجموعه شهرداری و شهردار بودجه ۳۱۰ میلیارد تومان محقق شد و بودجه از ۴۷۰ میلیارد تومان به ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به اینکه برای سال جاری  بودجه هزار میلیارد تومانی برای شهر رفسنجان پیش بینی شده است، افزود: امیدواریم با تلاش و پیگیری همکاران در شورای شهر، کارکنان خدوم و پرتلاش شهرداری و شهردار این بودجه در سال جاری محقق شود، تا بتوانیم خدمات مضاعفی را به شهروندان ارائه دهیم.

وی توزيع عادلانه خدمات در محلات شهر با رويكرد محله و مسجد محوري از مهمترين دغدغه هاي شورای مردمی ششم عنوان کرد و افزود : به منظور برخورداری تمام شهروندان از خدمات شهری و توزیع عادلانه امکانات و توجه به هویت های محلی و مراکز محلی؛ شهر را به ۵۰ قسمت تقسیم کردیم که در بیش از ۳۰ قسمت شهر، شورای محلات با محوریت مسجد تشکیل گردید که قریب به ۵ تا ۷ نفر در مناطق مختلف شهر به عنوان شورای محلات بحث مطالبه گری از شهرداری و شورای شهر وسایر ادارت را دنبال میکند.

سیدحسین رحیمی بیان کرد: تا کنون با این روند اقدامات خوبی در حاشیه و مناطق مختلف شهر در راستای رضایتمندی مردم صورت گرفته است.

وی با اشاره به راه اندازی طرح اقتصاد محوری شهرداری در راستای ایجاد درآمد پایدار برای شهر بیان کرد: پروژه اقتصادی شهرداری(در حوزه معدنی) با مشارکت صندوق بازنشستگی مجتمع مس سرچشمه با بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی که ۱۰۰ میلیارد آن آورده شرکت مس و شهرداری و ۱۵۰ میلیارد در قابل تسهیلات است در حال راه اندازی است و تا کنون وسایل وماشین آلات آن خریداری شده و تا یکماه آینده شروع به کار خواهد کرد.

رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به احداث  سه فرهنگسرا ؛ فرهنگسرای. گردشگری ؛ فرهنگسرای قرآن و نهج البلاغه و فرهنگسرای ایثار وشهادت جهت انجام فعالیت های فرهنگی وگردشگری در سطح شهر و محلات افزود: از پیشنهادات و انتقادات سازنده همه مردم و مسئولین در راستای رسالت خودمان در دوره ششم استفاده خواهیم کرد.

مطالب مــرتبط