x
نگاهی اجمالی به عملکرد منتخبین مردم در شورای شهر در هفته ای که گذشت

نگاهی اجمالی به عملکرد منتخبین مردم در شورای شهر در هفته ای که گذشت

شورای اسلامی شهر رفسنجان در هفته گذشته با برگزاری یک جلسه رسمی در سالن جلسات شورای شهر چندین لوایح دریافتی شهرداری را از تصویب خود گذراند.انجام چند دیدار مردمی ، برگزاری کمیسیون های تخصصی شورا و حضور در جلسات و…


  • ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

شورای اسلامی شهر رفسنجان در هفته گذشته با برگزاری یک جلسه رسمی در سالن جلسات شورای شهر چندین لوایح دریافتی شهرداری را از تصویب خود گذراند.انجام چند دیدار مردمی ، برگزاری کمیسیون های تخصصی شورا و حضور در جلسات و مراسمات متعدد و بازدید از سطح شهر ازدیگر فعالیت های منتخبین مردم در هفته گذشته بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، چهل وششمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان به ریاست سیدحسین رحیمی و باحضور اعضای شورا و شهردار رفسنجان در سالن جلسات شورا برگزارشد.

در ابتدای این نشست شفیعی رئیس آموزش و پرورش رفسنجان  به ‌همراه دهقان رحیمی معاون توسعه؛ مدیریت وپشتیبانی اموزش وپرورش با حضور درسالن جلسات شورای اسلامی شهر با رئیس واعضای شورا و شهردار دیدار کردند.

این دیدار که به‌منظور مشارکت فرهنگی صورت پذیرفته بود، رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ، ضمن عرض خیر مقدم به مدیریت آموزش و پرورش شهر رفسنجان  و معاون وی ، به نقش آموزش و پرورش در بحث آموزشی و فرهنگی شهر پرداخت وعنوان‌کرد:  اگر آموزش و پرورش اصلاح شود همه بخش‌ها اصلاح می‌شوندو اگر اصلاح نشود همه بخش‌ها به مشکل برمی‌خورند ودر جامعه ما  به  آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مصرفی نگاه کرده اند که تولید ندارد و همین نگاه از گذشته تا به امروز باعث عقب‌ماندگی‌های زیادی در اموزش وپرورش شده است .

سیدحسین رحیمی  در ادامه آمادگی شورای شهر را جهت هرگونه همکاری با مدیریت آموزش وپرورش  در هر زمینه‌ای اعلام نمودوافزود :جهت همدلی ، همصدایی و همسویی با برنامه های اداره آموزش و پرورش شهرستان تا جایی که قانون اجازه دهد و در راستای ایجاد فضاهای کیفی و آموزشی گامی موثر در حد توان برمیداریم  .

در ادامه جلسه، هر کدام از اعضای شورا در زمینه‌ی فضاهای آموزشی سطح شهر مسائل ومشکلات مربوطه ، به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان این نشست مشترک شفیعی رئیس آموزش و پرورش شهررفسنجان، ضمن تاکید بر مشارکت جدی آموزش وپرورش و شهرداری ؛ از تلاش و همکاری شورای اسلامی شهررفسنجان  و شهردار در راستای گسترش فضاهای فرهنگی و آموزشی این شهر، تقدیر و تشکر نمود.

درادامه این نشست نمایندگان مردم در شورای شهر پیرامون مسایل و لوایح مختلف ارسالی ازکمیسیون های تخصصی شورا و شهروندان به بحث وتبادل نظر پرداختند و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.
***

این گزارش می افزاید؛ تشکیل کمیسیون عمران، معماری وشهرسازی شورای شهر به ریاست مهندس علی میربابایی که با هدف تسهیل نمودن روند ساخت و ساز در رفسنجان و بررسی نامه های ملکی از دیگر اقدامات شورای شهردر هفته گذشته به شمار می رود که پس از بحث و تبادل نظر اعضا ، با در دستور کار قرار گرفتن چندین مصوبه به عنوان دستاورد این نشست هم اندیشی همراه بود.

****

از برپایی برنامه هفتگی ملاقات مردمی رئیس شورای شهر که با هدف شنیدن مسایل و مشکلات مراجعین صورت گرفت می توان به عنوان دیگر اقدامات منتخبین مردم در شورای شهر یاد کرد که با دستاورد رسیدگی به بیش از ۱۵ پرونده  همراه بود.

* ****

برپایی جلسه رسیدگی به آخرین وضعیت پروژه پیامبراعظم (ص)، حضور جشن میلاد امام حسن (ع)و تجلیل از خیرین دانشگاه پیام نور، بازدید از گرمخانه شهرداری رفسنجان ؛  دیدار ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان با امام جمعه و فرماندار شهرستان و حضور رئیس و اعضای شورای شهر در مراسم شب شعر طنز در قالب شهرخند از دیگر اقدامات اعضای شورا در هفته گذشته بود.

#شورا_در_هفته_گذشت
#شورای_ششم
#شورای_مردمی

مطالب مــرتبط