x
هر هفته با مردم

هر هفته با مردم

بازدید هفتگی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان صبح روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه با همراهی شهردار رفسنجان انجام شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز  رییس و اعضای شورای شهر رفسنجان با همراهی…


  • ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

بازدید هفتگی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان صبح روز سه شنبه ۲۴ مرداد ماه با همراهی شهردار رفسنجان انجام شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز  رییس و اعضای شورای شهر رفسنجان با همراهی شهردار رفسنجان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و شهید تحویلیان در دانشگاه ولی عصر (عج) از محیط و پروژه های در حال ساخت دانشگاه بازدید کردند.
پس از آن طی جلسه ای در دفتر ریاست دانشگاه ولی عصر (عج) تبادل نظر جهت پیگیری مطالبات دانشگاه و تعامل شهرداری و شورای شهر رفسنجان با جامعه علمی این دانشگاه صورت گرفت.
در این جلسه سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان، دانشگاه ولی عصر(عج) را یک دانشگاه بزرگ خواند و ابراز داشت: دانشجویانی که در شهر رفسنجان تحصیل می کنند، بعد از اتمام تحصیل با یک سری خاطرات این شهر را ترک می کنند و ما باید تمام تلاش خود را بکنیم که این خاطرات، خاطرات مثبتی باشد.
وی افزود: شهرداری در حوزه های مختلف فعالیت های خیلی خوبی در شهر انجام داده است و تمایل دارد در حوزه دانشگاه ولی عصر(عج) نیز طبق ضوابط قانونی فعالیت کند تا در نقش آفرینی خاطرات خوب در ذهن مهمانان شهر رفسنجان حرکت خوبی انجام داده باشد.
رحیمی ضمن اشاره به نقش مهم دانشگاه در تربیت نسل ها، اظهار کرد: در این زمینه هیچ فرصت برگشتی وجود ندارد و دانشگاه ها باید بادقت تمام وظیفه خود را انجام دهند و یکی از زمینه هایی که شهرداری هم علاقه به ورود به آن مسئله با مشارکت دانشگاه دارد بحث مسکن جوانان است و نباید در این مسائل منتظر دستورالعمل از بالا باشیم و باید با همفکری هم در رفع مشکلات مردم کارها را شروع کنیم.
دکتر رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (ع) نیز در این جلسه در ابتدا با اشاره به فعالیت های گسترده مجموعه شورای شهر و شهرداری رفسنجان به ویژه فعالیت های فرهنگی این مجموعه ها خاطر نشان کرد: از همکاری های شهرداری با دانشگاه در حوزه حمل و نقل عمومی دانشجویان و حوزه فرهنگی نیز باید تشکر کنم.
وی ضمن اشاره به سامانه نان و اینکه طرح مسئله در این سامانه برای آن دستگاه هیچ هزینه ای ندارد، ابراز داشت: شما به عنوان نمایندگان مردم هر مسئله ای که در شهر وجود دارد را در سمانه نان مطرح کنید و دانشگاه نیز هر کاری که برای حل مسائل شهر از دستش بر بیاید انجام خواهد داد.
مجید کهنوجی شهردار رفسنجان نیز در ادامه عنوان داشت: به جهت ارائه راهکارهای قانونی در ایاد همکاری های بین شهرداری و دانشگاه، کمیته ای با تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران دانشگاه تشکیل شود.
در ادامه بازدیدها اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان از تولیدی فرش محمد ابوالهادی با عنوان خُمرآب جهت رسیدگی به مطالبات این مجموعه بازدید کردند.

مطالب مــرتبط