x
پایان رقابت جذاب دختران نینجاکار رفسنجان در اولین المپیاد ورزشی ستارگان رزمی

پایان رقابت جذاب دختران نینجاکار رفسنجان در اولین المپیاد ورزشی ستارگان رزمی

حضور منتخبین مردم در شورای شهر با همراهی شهردار در آیین اختتامیه بازی های رزمی رشته نینجوتسو و معرفی بانوان برگزیده به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان آیین اختتامیه بازی های رزمی رشته نینجوتسو و معرفی بانوان برگزیده…


  • ۱۴۰۱/۰۹/۱۱

حضور منتخبین مردم در شورای شهر با همراهی شهردار در آیین اختتامیه بازی های رزمی رشته نینجوتسو و معرفی بانوان برگزیده

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان آیین اختتامیه بازی های رزمی رشته نینجوتسو و معرفی بانوان برگزیده با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر ؛ شهردار ومسئول باشگاه ورزشی شهرداری و جمعی ازمسئولین در محل سالن تختی برگزارشد

ابوذر یادگاری در آیین اختتامیه اظهار کرد: این ورزش رزمی از سال ۸۸ فعالیت خود را در رفسنجان آغاز کرد و در حال حاضر ۶ مربی زن و سه مربی مرد به علاقمندان این رشته رزمی فنون را آموزش می دهند.

وی افزود: با همت باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان المپیاد ستارگان رزمی در هشت رشته رزمی شامل ووشو، کیک بوکسینگ، کاراته، نینجوتسو، جودو، کنگ فوتوآ، دفاع شخصی و تکواندو از چهارم آذرماه آغاز به کار کرد و هر رشته در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری است.

یادگاری ادامه داد: مسابقات رزمی کاران از سطح بالایی برخوردار است زیرا برای نخستین بار است که شهرداری رفسنجان ورزش های رزمی را در جایگاه ویژه قرار داده و برای علاقمندان در این حوزه مسابقات برگزار می کند.

یادگاری خاطرنشان کرد: در دو بخش آقایان و بانوان در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در رشته نینجوتسو در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استایل های هنرهای فردی شامل سلاح سرد، سلاح زنجیر، سلاح نانچیکو و سلاح کیت بلند شرکت کرده و به رقابت پرداختند.

وی گفت: برگزیدگان نینجوتسو رفسنجان به رقابت های استانی راه پیدا می کنند که در ماه آینده برگزار خواهد شد.

یادگاری افزود: بدون تعارف، از زمان راه اندازی رشته نینجوتسو در رفسنجان هیچگونه حمایتی شامل حال این رزمی کاران نمی شد و امسال برای اولین بار باشگاه شهرداری رفسنجان با بهادادن به رشته های رزمی، المپیاد ستارگان رزمی را برگزار کرد که حمایت ها و سنگ تمام شهرداری قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: البته کاری که شهرداری رفسنجان برای اجرای مسابقات رزمی کاران کرد در سطح استان و‌ کشور بی نظیر است.

یادگاری با بیان اینکه شعار استاد رزمی کار نینجوتسو ( استاد فرجی) این است که با باز شدن درب هر باشگاه ورزشی، درب زندان بسته می شود خاطرنشان کرد: این بازی انرژی دهنده است و برای این ورزش تمام تلاش خود را در راستای جذب نسل نوجوان و جوان خواهیم کرد تا نشاط و پویایی در جامعه گسترش یابد و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

عکاس : فاطمه استادحسینی

مطالب مــرتبط