x
پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت در شورای آموزش و پرورش بررسی شد

پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت در شورای آموزش و پرورش بررسی شد

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور رئیس شورای شهر به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری برای پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت تشکیل شد.


  • ۱۴۰۳/۰۶/۰۸

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش رفسنجان در سال ۱۴۰۳، با حضور امام جمعه، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، فرماندار، مدیر مجتمع مس سرچشمه، سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از اعضا در سالن شهید بادپا برگزار شد.

در این جلسه رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به شناسایی ۲۲۰۰ دانش آموز نیازمند، خواستار برپایی جشن گلریزان و اهدای بن لوازم التحریر به این دانش آموزان شد.

سیدحسین رحیمی در ادامه افزود: با تشکیل کمیته های تخصصی در شورای آموزش و پرورش و بررسی نظرات کارشناسی شاهد تحول اساسی در شهر خواهیم بود.

این جلسه با محوریت برنامه ریزی و تصمیم گیری برای پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و تعیین نرخ شهریه مدارس نمونه دولتی تشکیل شد.

همچنین پیرامون ساخت کارگاه برای هنرستان پسرانه شهید حاج قاسم سلیمانی شهر سرچشمه و تکمیل دو باب مدرسه که مسئولین مجتمع مس قول مساعد داده بودند، بحث و گفتگو شد.

عکاس: مهناز شریفی

مطالب مــرتبط