x
پنجمین بازدید مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان و  سرپرست شهرداری از سطح شهر

پنجمین بازدید مشترک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان و سرپرست شهرداری از سطح شهر

‍ به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همراه با سرپرست شهردای به منظور پیگیری روند اجرایی پروژه های در حال احداث و همچنین بررسی و احصاء مسائل و مشکلات شهری شهروندان…


  • ۱۴۰۰/۰۶/۳۱


به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همراه با سرپرست شهردای به منظور پیگیری روند اجرایی پروژه های در حال احداث و همچنین بررسی و احصاء مسائل و مشکلات شهری شهروندان از نقاط مختلف شهر بازدید کردند.

درابتدای بازدیدبا حضور مدیرعامل سازمان عمران شهرداری از مجموعه عام المنفعه آگاه بازدید کردند

این مجموعه بزرگترین مجموعه عام المنفعه فرهنگی، ورزشی و گردشگری در خاورمیانه چند سالی است توسط خانواده بهروز آگاه در رفسنجان در حال احداث است و هزینه به کار رفته در این مجموعه بیش از ۴ هزار میلیارد ریال است.

این مجموعه ویژه بانوان است و ۴۵ هزار متر مربع مساحت دارد که ۳۵ هزار متر مربع از این مجموعه محوطه سازی و فضای سبز ایجاد شده است؛ که دارای رستوران، سالن چندمنظوره، آمفی تئاتر، مهدکودک، استخر و سونا، سالن های ورزشی و ۵۲ کلاس آموزشی برای بانوان از جمله خیاطی، زبان، سفالگری، گلدوزی، صنایع دستی و … است و رستوران، سالن چندمنظوره، آمفی‌تئاتر با ۲۵۰ نفر ظرفیت، سالن کنفرانس با ۵۰ نفر ظرفیت، سالن بدنسازی، ایروبیک، مهدکودک، استخر، سونا، جکوزی، پیست‌های اسکیت، پاتیناژ، دوچرخه‌سواری، والیبال ساحلی و…دیگر بخش‌های این مجموعه بزرگ را شامل می‌شوندکه با ۵۰۰ نفر نیروی خانم اداره خواهد شد. فاز اول آن به مرحله پایانی رسیده وبه زودی افتتاح میگردد. فازدوم این مجموعه در حال اجراست که علاوه برسالن های ورزشی دیگر رشته ها یک هتل که ۲۴ اتاقه که دارای ۲۸ تخت میباشدطراحی شده است.

دومین بازید از باغ قلعه آگاه(دیوار مارپیچ ) بود که سالیان ساال است که به دست فراموشی سپرده شده است .این دیوار با قدمت بیش از ۱۰۰ سال در محله علی آباد انقلاب واقع شده است. یکی از شگفتی های بزرگی که این دیوار دارد مارپیچ بودن ان وبه طول ۳۰۰ متر است. در این بازدید رئیس وشورای شهر قول مساعد برای به ثبت رسیدن وبازسازی این دیوار دادند.. این دیوار کهن به زودی جزوی از میراث جهانی به حساب خواهد آمد .

عکس وخبر:فاطمه استادحسینی

مطالب مــرتبط