x
پيام تبريك بانوی عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) وروزمادر

پيام تبريك بانوی عضو شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) وروزمادر

سرکار خانم دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهررفسنجان در پيامي فرارسيدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر را تبريك گفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پيام به شرح ذیل است: حضرت…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۰۳

سرکار خانم دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهررفسنجان در پيامي فرارسيدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پيام به شرح ذیل است:

حضرت فاطمه زهرا (س) سرور زنان بهشت و فجر درخشانی است که از گریبان او خورشید امامت و ولایت درخشیده است. بلند آسمان رفیعی است که در آغوش آن ستاره های فروزان ولایت قرار گرفته است.

امروز پرچم استقلال هویتی و فرهنگی در دست زنان ایرانی است بانوان ما با حفظ حجاب و استقلال هویتی خویش گفتمان جدیدی را به دنیا اعلام داشته اند که زن میتواند فارغ از هرگونه ابتذال و سوء استفاده در میدان های اجتماعی نقش پررنگ و فعال داشته باشد. در این میان بانوان عزیز رفسنجانی در تمامي برهه های تاریخی این سرزمین از دوران دفاع مقدس تا کنون نقش پررنگی را ایفا نموده اند چه ان زمان که جگرگوشه شان را برای این مرز و بوم بدون هیچ چشم داشتی تقدیم نمودند و اکنون که با تمام توان در عرصه های مختلف اجتماع نقش آفرینی نموده اند.
بدین منظور صمیمانه زادروز با سعادت کوثر نور و معرفت حضرت فاطمه زهرا (س) را خدمت همشهریان عزیز بالاخص بانوان این سرزمین تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

“مه لقا حکمت ”
“رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهررفسنجان”

 

 

مطالب مــرتبط