x
پيام تبريك رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی

پيام تبريك رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی

?سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی را تبریک گفت. ?متن پیام به شرح زیراست: “بسم الله الرحمن الرحیم” ✍️فصل مهرورزی یادآور خش خش برگهای پاییزی در زیر پای جویندگان علم…


  • ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

?سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان طی پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس وآغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.

?متن پیام به شرح زیراست:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

✍️فصل مهرورزی یادآور خش خش برگهای پاییزی در زیر پای جویندگان علم و پویندگان طریق سعادت و انسانیت است؛ رویشی دوباره که تقارن آن با آغاز هفته دفاع مقدس، به سمفونی مقاومت و ایثار مبدل گشته و تاریخ پرفراز و نشیب ملت ایران را لبریز از حماسه، شور و شعور نموده است بیان رشادت ها و حماسه های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از این گنجینه ارزشمند برای انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نمایند.

?دانش آموزان و آینده سازان جامعه باید تلاش کنند در ایام هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی با ابتکار و خلاقیت های جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند.

?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان عزیز و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنین تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، از خداوند متعال سالی توأم با پیشرفت و موفقیت چشمگیر در همه عرصه ها را مسئلت دارم.

*سیدحسین رحیمی*
*رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان*

مطالب مــرتبط