x
پيام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر وسرپرست شهرداری رفسنجان  به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ورحلت علامه حسن زاده آملی

پيام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر وسرپرست شهرداری رفسنجان به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی ورحلت علامه حسن زاده آملی

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جهانگیر ملکی سرپرست شهرداری رفسنجان طی پیامی مشترک فرارسیدن اربعین حسینی و رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفتند. ?متن پیام به شرح زیراست: “بسم الله الرحمن الرحیم” ✍اربعین دیگری فرا…


  • ۱۴۰۰/۰۷/۰۵

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جهانگیر ملکی سرپرست شهرداری رفسنجان طی پیامی مشترک فرارسیدن اربعین حسینی و رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفتند.

?متن پیام به شرح زیراست:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

✍اربعین دیگری فرا رسید، چهل روزی که مجالی کوچک برابر رویدادی عظیم بود برای اندیشیدن، برای درک آنکه، چه شد. برای اینکه شاید در ذهن‌های خود مرزهای این فاجعه و حماسه توأما را دریابیم اما گویی آنچه روی داد از ماورای این دنیای فانی و خاکی بود و هنوز قرن‌ها تکامل بشری لازم است برای رسیدن به درکی کامل و در خور شأن قیامی که حجت را بر همگان تمام کرد.

در آستانه اربعین امسال عالمی وارسته از میان ما رفت که همواره سفارش می‌کرد و می‌فرمود: “گوش‌تان به دهان رهبری باشد چون ایشان گوششان به دهان حضرت حجت بن الحسن (عج)است.”
این جملات وقتی بیشتر معنا پیدا می‌کند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه طباطبایی درباره علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان (عج).

اینجانبان فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سالار و سرور شهیدان کربلا ورحلت جانسوز علامه حسن زاده آملی را محضر حضرت بقیه الله الاعظم،رهبرعظیم‌ الشان انقلاب اسلامی و همه شاگردان مکتب ابا عبدالله الحسین( ع) ومردم ولایت مدار رفسنجان تسلیت گفته و امید داریم همواره رهرو آن امام همام در راستی و دینداری در تمامی عرصه های زندگی باشیم و با بهره مندی از برکات و نعمات معنوی اهل بیت علیهم السلام در تداوم راه سترگ آنان بکوشیم.

*سیدحسین رحیمی*
*رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان*

*جهانگیرملکی*
*سرپرست شهرداری رفسنجان*

مطالب مــرتبط