x
پیام تبریك اعضای شورای مردمی ششم درپی انتصاب فرماندار جدید رفسنجان

پیام تبریك اعضای شورای مردمی ششم درپی انتصاب فرماندار جدید رفسنجان

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان در پیامی انتصاب حسین رضایی فرماندار جدید شهرستان رفسنجان از سوی استاندار کرمان را تبریک گفتند. متن این پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم برادر بزرگوار جناب آقای مهندس حسین رضایی انتصاب…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۲

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان
در پیامی انتصاب حسین رضایی فرماندار جدید شهرستان رفسنجان از سوی استاندار کرمان را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر بزرگوار جناب آقای مهندس حسین رضایی
انتصاب حکیمانه حضرتعالی به سمت فرماندار شهرستان رفسنجان را صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیق، عزت و سربلندی بیش از پیش را برای شما برادر مکتبی و ولایت مدار از درگاه حضرت حق مسألت می نماییم. رجاء واثق داریم ﺑﺎ امید به فضل و مدد الهی و با درایت و تخصص و توان علمی و مدیریتی همراه با تدین و تعهد خویش در جهت رشد و شکوفایی و بالندگی رفسنجان ، شهرستانی با قابلیت ها و پتانسیل های مختلف علمی ، فرهنگی ، اقتصادی و … گام برداشته ، فضایی از امید و نشاط و بالندگی را در بین مردم حاکم نموده و بتوانید این دیاررا آنگونه که شایسته و درخور رفسنجانی است بسازید.

امید است در سالی که توسط رهبری معظم انقلاب به نام « تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است ، با بهره گیری از تخصص و تجربه مدیریتی حضرتعالی ، شاهد به ثمر نشستن منویات معظم له دراین دیار باشیم.

اعضای شورای شهر رفسنجان، بار دیگر حسن انتخاب مبارک حضرتعالی بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان رفسنجان را به جنابعالی ، عموم مردم نجیب و ولائی این دیار تبریک و شادباش عرض نموده ، وآمادگی خود را برای خدمت به مردم و کمک و همیاری جهت اعتلای این خطه اعلام می داریم.

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط