x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت فرا رسیدن پنجم اسفند ماه زاد روز اندیشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت فرا رسیدن پنجم اسفند ماه زاد روز اندیشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه زاد روز اندیشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران و مهندسین تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام…


  • ۱۴۰۰/۱۲/۰۵

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفند ماه زاد روز اندیشمند ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی تلاشگران و مهندسین تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام بدین شرح است :

“بسمه تعالی”
پنجم اسفند ماه سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام که به نام روز مهندس در تقویم ملی ایران آمده است ، یادآورخلاقیت ها ، نوآوری ها و خودباوری های مهندسان این سرزمین است.تاریخ پر افتخار ایران اسلامی مدیون مهندسان فرهیخته و سخت کوشی است که پایه‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی در این سرزمین بوده‌اند و توانسته اند با خلاقیت‎، نوآوری‎ و خودباوری‎ افتخارات بزرگی را در مسیر اعتلا و پیشرفت این دیار رقم بزنند.

بی شک شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، بر کسی پوشیده نیست و امروز شاهد آن هستیم که مهندسان توانمند و نابغه ایرانی در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن و شایسته ای در میدان عمل حضور دارند.

امروز در مجموعه مدیریت شهری رفسنجان شاهد حضور مهندسان پرتوان، متعهد، متخصص، خلاق و با انگیزه‌ای هستیم که در حوزه کاری خود منشا اثرات و برکات زیادی در جهت توسعه و آبادانی شهر رفسنجان شده اند و با خدمات خود رضایت شهروندان را کسب کرده اند.

اینجانب پنجم اسفند ماه، روز ملی مهندس را به جامعه مهندسی بخصوص  مهندسین متعهد و خدمتگذار در شهرداری رفسنجان تبریک عرض نموده وتوفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

سید حسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط