x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه «روز شهرداری و دهیاری»

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه «روز شهرداری و دهیاری»

سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان باصدور پیامی فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه «روز شهرداری و دهیاری» را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم در حال حاضر جوامع با نیازهای متعددو…


  • ۱۴۰۱/۰۴/۱۴

سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان باصدور پیامی فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه «روز شهرداری و دهیاری» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

در حال حاضر جوامع با نیازهای متعددو متنوعی مواجه است که هرروز برتعداد و گوناگونی آن افزوده می شود. پاسخ به این مطالبات بی شمار؛ نیازمندتلاشی شبانه روزی وهمتی عالی است؛ عزمی جهادی که با عبور از محدودیت ها وتنگناها؛ به تحقق هدف نهایی یعنی ارتقای کیفیت زندگی بیندیشید.

۱۴ تیرماه ؛ روز شهرداری ها ودهیاری ها فرصت مغتنمی است تا باردیگر ؛ اهمیت نقش آفرینی فعالان اداره شهرو روستا در عرصه توسعه یادآوری شده و الزامات ارتقای جایگاه واثرگذاری آنان در زمینه تصمیمات وسیاست گذاری ها مدنظر قرار گیرد.

برخودلازم می دانم از تمام زحمات بی وقفه وصادقانه اعضای خانواده بزرگ مدیریت شهری رفسنجان به ویژه مهندس کهنوجی شهردار ساعی که با انگیزه ای سرشار تعهدی کم نظیرو اراده ای محکم در مسیر آبادانی و اعتلای دیارفاتحان اروند گام برداشته و از هیچ خدمتی فرو گذار نمی نمایند؛ صمیمانه ازایشان و تمامی پرسنل خدوم شهرداری تقدیر وتشکر نموده و توفیق روز افزون در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری ، سیاست و رویکرد دولت انقلابی در مسیر ارتقاء کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم شریف رفسنجان را از ایزد منان خواستارم.

سید حسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

مطالب مــرتبط