x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت روز پزشک

سیدحسین رحیمی طی پیامی اول شهریورماه فرا رسیدن سالروز ولادت دانشمند و طبیب نامدار ایرانی ، ابوعلی سینا را به جامعه پزشکی تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح زیراست؛ “بسمه تعالی” یکم…


  • ۱۴۰۱/۰۶/۰۱

سیدحسین رحیمی طی پیامی اول شهریورماه فرا رسیدن سالروز ولادت دانشمند و طبیب نامدار ایرانی ، ابوعلی سینا را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح زیراست؛

“بسمه تعالی”

یکم شهریورماه، سالروز ولادت شیخ الرئیس حسین بن عبدالله معروف به ابن سینا وروزپزشک بهانه شایسته‌ای است که تلاش‌های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.

فرهنگ غنی ایران اسلامی بزرگ مردانی را تربیت کرده است که فروغ علم و اندیشه‌شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده است و همگان را به همراهی فراخوانده و در سایه سار ارزش‌های دینی و آموزه‌های توحیدی، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت‌های اخلاقی قرار داده‌اند.

در سالروز ولادت حکیم فرزانه و والامقام ابوعلی سینا و روز پزشک، نام زنان و مردانی که در گسترش اخلاق، حکمت و انسانیت کوشیده اند را گرامی می داریم

اینجانب ضمن پاسداشت و ادای احترام به پزشکان شهید و شهیده عرصه سلامت کشور ،روز پزشک فرصت مغتنمی است تا از همه پزشکان خدوم و دلسوز جامعه پزشکی، بویژه پزشکان سخت کوش و خستگی ناپذیر شهررفسنجان قدردانی نموده و سلامتی و بهروزی این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

مطالب مــرتبط