x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت هفته دولت و روزکارمند

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت هفته دولت و روزکارمند

سیدحسین رحیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ، طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیراست؛ بسم الله الرحمن الرحیم دوم تا هشتم شهریور ماه را به…


  • ۱۴۰۱/۰۶/۰۴

سیدحسین رحیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ، طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیراست؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم تا هشتم شهریور ماه را به یاد شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، “هفته دولت” نامیده‌اند تا ضمن گرامیداشت مقام عظمای این بزرگمردان که اسوه مبارزه، خدمت، صداقت و شرافت هستند، از خدمات، زحمات، کار و سعه صدر کارگزاران دولت قدردانی گردد.

بدون شک برای ادامه دادن راه این شهیدان والا مقام، وحدت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نقش مهمی داشته و در شرایط کنونی که به دلایل متعددی شاهد برخی مشکلات در کشور هستیم نیازمند این نگاه برای پیشرفت روز افزون کشور هستیم.

این هفته نمادی از وحدت، همبستگی و اقتدار این نظام است که امید می رود با تلاش و اهتمام هر چه بیشتر مدیران و مسئولین و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور گامی موثر در راستای آبادانی و رشد فرزندان این مرز و بوم برداشته شود.

??بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به همه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه دولت مردمی و انقلابی و تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک عرض می نمایم. ان شاءالله که همه ما بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم ولایتمدارسرزمین ایران اسلامی باشیم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

مطالب مــرتبط