x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر

سید حسین رحیمی با صدور پيامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن را به بانوان و مادران رفسنجانی تبريك و تهنيت گفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام بدین شرح است؛ بسم…


  • ۱۴۰۱/۱۰/۲۳

سید حسین رحیمی با صدور پيامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و زن را به بانوان و مادران رفسنجانی تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّآ أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ؛ فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ؛ إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَرُ

✍️نامگذاری روز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان روز مادر، یادآور جایگاه رفیع زن و مادر در فرهنگ اسلامی است، روز میلاد بزرگ بانوی جهان هستی والاترین و پرافتخارترین روز برای نام‌گذاری روز زن و گرامیداشت مقام مادر است.
.
حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان كامل ترین و برترین الگو و اسوه برای مادران است که می توانند با تاسی از سیره و روش بی منتهای آن بانوی سرشار از حب الهی، این مهم را سرلوحه امورات زندگی و اجتماعی خود قرارداده و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند.
.
مادران شهداء این ستارگان آسمان سرزمین ما، با پیروی و الگو پذیری از بزرگ بانوی خلقت، حضرت صدیقه کبری (س) نسلی را تربیت و پرورش دادند که در دوران هشت سال دفاع مقدس و در طول سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا پای جان از حریم ولایت، امامت و امنیت کشور دفاع کردند و در برابر زورگویی های همه ابرقدرت ها ایستادند.
.
اینجانب میلاد سراسر نور و پر خیر و برکت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و زن و همچنین میلاد رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به همه زنان و مادران پاکدامن و فداکار ایران اسلامی به ویژه مادران و همسران مکرم شهدا و بانوان و مادران عزیز، فرهیخته و شریف شهرستان رفسنجان تبریک می گویم واز درگاه ایزد منان برای آنها تندرستی را مسألت می نمایم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط