x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت عید سعید مبعث

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت عید سعید مبعث

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان طی پیامی عید سعید مبعث راتبریک گفت. متن پیام به شرح زیراست بسم الله‌الرحمن‌الرحیم اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ سلام بر مبعث، جاری کننده چشمه ایمان و عدالت در کویر خشک جهل و…


  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۹

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان طی پیامی عید سعید مبعث راتبریک گفت.

متن پیام به شرح زیراست

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم
اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّكَ الَّذِي خَلَقَ

سلام بر مبعث، جاری کننده چشمه ایمان و عدالت در کویر خشک جهل و گمراهی؛ آن شب، بیست و هفتمین شب ماه رجب بود، محمد امین غرق در اندیشه که ناگهان ندایی ملکوتی در تاریکی حرا پیچید که «بخوان به نام پروردگارت، همو که با قلم آموخت به آدمی آنچه را که نمی‌دانست».

بیست و هفتمین روز از ماه رجب، مردی از تبار پاکان و از سلاله ابراهیم بت شکن، بر سریر نبوت می‌ نشست کـه کامل ترین انسان بود و شایسته ترین فرد برای دریافت مدال پرافتخار رسالت.

محمد (ص )نخستین نور، آخرین فرستاده، برترین انسان و گل سرسبد هستی برانگیخته شد تا تلاش همه ی انبیای الهی را فرجامی جاودانه باشد.محمد مصطفی آمد تا ظلمت جاهلیت را بزداید، فطرت‌ها را برانگیزد و بشریت را به کمال رساند. دامنه بعثتِ آن مبعوث خاتم تا همیشه روزگار گسترده است و پرچم نامش، بر بام بلند گیتی در اهتزاز ابدی است.

اینجانب بیست و هفتم رجب سالروز بعثت پیامبر مکرم اسلام را به پیشگاه امام عصر (عج)؛ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و بر همه مسلمانان جهان به ویژه شهروندان گرامی رفسنجان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای همگان سربلندی و موفقیت را خواستارم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط