x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رفسنجان به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی و سرپرست شهرداری رفسنجان به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی

سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهروجهانگیر ملکی سرپرست شهرداری رفسنجان طی پیام مشترکی ۷مهر روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفتند. ?متن پیام به شرح زیراست: “همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم…


  • ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهروجهانگیر ملکی سرپرست شهرداری رفسنجان طی پیام مشترکی ۷مهر روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفتند.

?متن پیام به شرح زیراست:

“همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند.. امام موسی کاظم(ع)”

✍هفتم مهرماه روز آتش نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی از جنس ایثار، شهامت و شجاعت است که آتش عشق به انسان ها در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان حوادث را در زندگی همشهریان فرو نشانند.

یادآوری این روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است. غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی ازحملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرز و بوم ثبت کردند.

آتش نشانان دلاور مردانی هستندکه باحماسه آفرینی‌های خود در نبرد با شعله‌های خانمان سوز، جوانه‌های امید را از بسترخاکستر‌ها می رویانند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد وخاطر شهدای آتش‌نشان و همچنین تقدیر و تشکر از خدمات شبانه‌روزی کلیه آتش‌نشانان خدوم و زحمتکش ؛ به ویژه *آتش‌نشانان شهرداری رفسنجان* این روز را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش‌نشانان فداکار از خداوند متعال خواستاریم.

*سید حسین رحیمی*
*رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان*

*جهانگیر ملکی*
*سرپرست شهرداری رفسنجان*

مطالب مــرتبط