x
پیام تبریک رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به استاندار جدیدکرمان

پیام تبریک رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به استاندار جدیدکرمان

دکتر «محمد مهدی فداکار» فرزند رفسنجان از سوی هیأت دولت سکاندار استانداری کرمان شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، در پی انتصاب دکتر «محمد مهدی فداکار» از سوی هیأت دولت به عنوان استاندار جدید استان کرمان،…


  • ۱۴۰۱/۰۲/۱۲

دکتر «محمد مهدی فداکار» فرزند رفسنجان از سوی هیأت دولت سکاندار استانداری کرمان شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، در پی انتصاب دکتر «محمد مهدی فداکار» از سوی هیأت دولت به عنوان استاندار جدید استان کرمان، اعضای شورای مردمی ششم ، پیام تبریک صادر کردند. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب اقای دکتر محمد مهدی فداکار

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی فرزندی از دیار فاتحان اروند به عنوان استاندار و نماینده دولت در استان کرمان را صمیمانه به حضرتعالی و مردم شریف رفسنجان و استان تبریک عرض می‌نماییم. یقیناً علم، تجارب و عملكرد ارزنده شما در پرتو ایمان و توکّل به خداوند متعال، زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به مردم پرتلاش و انقلابی استان کرمان را فراهم خواهد نمود.

امید است؛ مدیران توانمند، متعهد و دلسوزی چون جنابعالی در رأس مدیریت اجرایی استان کرمان، با اعتماد به توان بالا و ظرفیت اصلی هر جامعه در مسیر تعالی و توسعه استان قدم بردارند.

از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسألت داریم و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از توکّل الهی در مسیر رشد و شکوفایی استان کرمان را آرزومندیم.

“رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان”

مطالب مــرتبط