x
پیام تبریک رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر

پیام تبریک رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر

دکتر مه‌لقا حکمت عضو شورای شهر رفسنجان و رییس کمیسیون بانوان، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رفسنجان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیام تبریک صادر نمود. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن…


  • ۱۴۰۲/۰۲/۳۱

دکتر مه‌لقا حکمت عضو شورای شهر رفسنجان و رییس کمیسیون بانوان، بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رفسنجان به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پیام تبریک صادر نمود.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام تبریک بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
گرامیداشت روز دختر بهانه‌ای برای احترام و اکرام دختران جامعه است که باید از جانب همه، خصوصاً مسئولین و مدیران، مورد توجه ویژه قرار گیرند.
عالمه و محدثه اهل بیت ( ع ) یکی از والاترین عناوینی بود که نشان دهنده بلندی مرتبه علم و آشنایی کریمه اهل بیت ( س ) با معارف بلند اسلام و مکتب حیات بخش تشیع بود.
نامگذاری این روز عزیز را به عنوان روز ملی دختران فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
اینجانب میلاد با سعادت بانوی قدسیه مطهره، گلی از گلشن آل مصطفی، حضرت فاطمه معصومه(س) وآغاز دهه کرامت را به تمام مسلمین به خصوص دختران امروز و مادران فردای این سرزمین و شهرستان رفسنجان تبریک و تهنیت عرض مینمایم.
مه لقا حکمت
عضو شورای شهر و رییس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط