x
پیام تبریک سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت عیدسعیدغدیر خم

پیام تبریک سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت عیدسعیدغدیر خم

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان طی پیامی عیدسعیدغدیر خم را تبریک گفت به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح زیر است؛ بسم ا… الرحمن الرحيم “الحمد ا… الذي جعلنا من المتمسكين بولايه مولانا…


  • ۱۴۰۱/۰۴/۲۷

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان طی پیامی عیدسعیدغدیر خم را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح زیر است؛

بسم ا… الرحمن الرحيم

“الحمد ا… الذي جعلنا من المتمسكين بولايه مولانا امير المومنين (ع) ”

✍️غدیر، تنها یک نام و مختص به یک روز نیست، بلکه عهدی مانا و میثاقی مقدس است که انسانیت را معنا داده و مسیر دستیابی به کمال و بهره گیری از هدایت راستین را برای روح انسان به ارمغان می آورد و با تشکیل چشمه ای جوشان از تداوم رسالت، بستری مناسب برای توفیق و نجات رهروان دین مبین اسلام در محور ولایت مداری را فراهم می کند.

غدیر روز فراموش ناشدنی و تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بلکه بشریت است. روز ولایت،روز امامت و روز شکرگزاری؛ و خدای را سپاس که ما را به نعمت ولایت متنعم ساخت و این روز بزرگ را روز اکمال دین قرار داد.

عید غدیر، ثمره نبوت پیامبر گرامی اسلام(ص) و برگرفته از وحی و فرمان الهی است که خلقت را معنایی دوباره می بخشد و نقطه تکوین شجره طیبه امامت است که امتدادش تا پایان عالم هستی ادامه داشته و نوای حقانیتش، تا ابد در پهنای دنیا و دل های مسلمانان طنین انداز خواهد بود.

بدینوسیله فرارسیدن عید سعید غدیرخم و دهه مبارک ولایت و امامت را خدمت مردم شریف و ولایت مدار شهر رفسنجان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

مطالب مــرتبط