x
پیام تبریک

پیام تبریک

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفتند.


  • ۱۴۰۲/۱۲/۰۷

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، متن پیام به شرح ذیل است:

نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت و فرخنده امید دلها، پیام آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادیخواهان و امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت نموده است را تبریک میگوییم.

فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت حجت بن الحسن العسکری را به محضر مقام معظم رهبری(حفظه الله)، مردم شریف ایران اسلامی، بویژه مردم سرافراز شهرستان رفسنجان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را به همه سختکوشان وزارت اطلاعات تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه عادل عدالت گستر، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و سربلندی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت داریم.

از مجاهدات خالصانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در جای جای ایران اسلامی قدردانی می کنیم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت ولیعصر(عج) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همواره از مخاطرات مصون و در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم مومن و انقلابی ایران و تامین امنیت کشور بیش از پیش موید و پیروز باشند.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان| دوره ششم

مطالب مــرتبط