x
پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان  در پی درگذشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پی درگذشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

سیدحسین رحیمی طی پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام، علما و اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه، و بیت عالیقدر ایشان تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۱۳

سیدحسین رحیمی طی پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام، علما و اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه، و بیت عالیقدر ایشان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

✍️خبر ارتحال شیخ الفقهاء و المجتهدین، استوانه تقوا و اخلاص مرجع عالی‌قدر شیعه حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگان(أعلی الله مقامه الشریف) قلوب میلیون‎ها دوستدار این مجتهد بزرگ را مملو از اندوه و درد کرد.

▪️ایشان عمر گرانمایه خود را صرف ترویج تعالیم نورانی اهل بیت (س) کردند و زعیمی خردمند و استادی فرزانه برای حوزه‌های علمیه بودند و در راه تسدید اساس حوزه‌های علمیه اقدامات درخور توجهی داشتند. آثار علمی و بدیعی که این مرجع عظیم الشان از خود بجای گذاشتند روشنگر راه امت اسلام است. ایشان پشتیبان و غمخوار محرومین و مستضعفین بوده و در راه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند و همواره از یاران صدیق و وفادار امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بودند.

▪️ارتحال این فقیه و مرجع عظیم الشأن را به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبری معظم مدظله، مراجع عظام دامت برکاتهم، بیت معظم آن مرجع عظیم الشأن رضوان الله تعالی علیه، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم و عموم ملت ایران تسلیت می‌گویم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط