x
پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت شب های پرفیض قدر

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت شب های پرفیض قدر

سیدحسین رحیمی، با صدور پیامی،سالروز شهادت امیر المومنین علی علیه السلام را به عموم مردم روزه دار شهرستان رفسنجان تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است: بسمه تعالی ✍️شب ‌های قدر از شب ‌هاى پر فضیلت و پر عظمت جهان…


  • ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

سیدحسین رحیمی، با صدور پیامی،سالروز شهادت امیر المومنین علی علیه السلام را به عموم مردم روزه دار شهرستان رفسنجان تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

✍️شب ‌های قدر از شب ‌هاى پر فضیلت و پر عظمت جهان هستی است که متبرک با نام مولای متقیان حضرت علی‌(ع) گردیده و مصادف با ضربت‌ خوردن و شهادت امیرالمومنین است.

و آن خدایی که زمین و زمان را خلق کرده چه حساب‌ شده و دقیق بین عظمت این شب‌ها و جایگاه و اهمیت ولایت و امامت پیوند حاصل نموده است چون وجود مبارک خورشید تابان ولایت حضرت امام علی (ع) با شب‌ های قدر پیوندی ناگسستنی دارد.

آن زمان که آسمان شهر کوفه به خاطر ضربت شمشیر انسانی ناپاک، فرق سر بزرگ ‌عدالت ‌گستر جهان را شکافت، خون گریه کرد، هیچکس گمان نمی‌کرد این روز در تاریخ جهان ماندگار شده و نشانه ‌ای از همدلی انسان های پاک و خدایی گردد.

اجازه می‌خواهم به سهم خود با تسلیت شهادت امیرالمومنین(ع) از درگاه خداوند برای همه شهروندان شریف رفسنجانی آرزوی قبولی طاعات و عبادات به ویژه در این شب های عزیز نمایم و امیدوار باشم تا همه‌ شهروندان رفسنجان از فیوضات خاصه حضرت حق در شب‌ های قدر بی ‌بهره نشوند.در پایان هم سعادت دنیا و آخرت را برای همه خدمتگزاران صدیق به ملت ایران و شهروندان شریف رفسنجان از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

مطالب مــرتبط