x
پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پی درگذشت خــواهر شــهید والامــقام حـسن برزگر حــسینی

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پی درگذشت خــواهر شــهید والامــقام حـسن برزگر حــسینی

سید حسین رحیمی در پیامی؛ درگذشت پاسدار مــرحــومه فاطــمه بــرزگــر حــسینــی؛ خواهر صبور و مقاوم ؛ شهید والامــقام حـسن برزگر حــسینی تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیراست ؛ بسم الله الرحمن الرحیم ▪️درگذشت خواهر گرانقدر شهید والامقام دوران دفاع…


  • ۱۴۰۱/۰۶/۱۴

سید حسین رحیمی در پیامی؛ درگذشت پاسدار مــرحــومه فاطــمه بــرزگــر حــسینــی؛ خواهر صبور و مقاوم ؛ شهید والامــقام حـسن برزگر حــسینی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیراست ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

▪️درگذشت خواهر گرانقدر شهید والامقام دوران دفاع مقدس،حـسن برزگر حــسینی ، زنده یاد پاسدار مــرحــومه فاطــمه بــرزگــر حــسینــی که در جرگه خواهران قهرمان و صبور شهیدان این مرز و بوم بودند، موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب شد.

▪️خواهران شهدا نیز مانند والدین بزرگوار و صبور گلگون کفنان سنگرهای صبح و ستاره، در راستای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای عزیز، پایمردی و ایستادگی بخرج دادند و با پیروی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مسیر عزت و سربلندی نظام اسلامی هرگز از راه و آرمان شهدا دست برنداشتند.

▪️اینجانب درگذشت این خواهر ماجده را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، جامعه بزرگ و گرانقدر ایثارگران و مردم شهید پرور شهر رفسنجان و خانواده محترم آن زنده یاد تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان، رحمت واسعه و رضوان الهی برای آن فقیده سعیده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.

سید حسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط