x
پیام تسلیت رئیس واعضای شورای اسلامی شهربه مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر بزرگوار حضرت عباس(ع)

پیام تسلیت رئیس واعضای شورای اسلامی شهربه مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر بزرگوار حضرت عباس(ع)

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) مادر بزرگوار حضرت عباس(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر نمودند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح ذیل است؛…


  • ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) مادر بزرگوار حضرت عباس(ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی صادر نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم جمادی‌الثانی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) مادر بزرگوار حضرت ابالفضل العباس(ع) علمدار کربلا، بزرگداشت بانوی بزرگواری است که زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با بردباری در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش و ادای دین به اسلام در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

افتخار نام‌گذاری سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای است برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدای گرانقدری که با تأسی از این بانوی عظیم الشان با برخورداری از ایمان، ایثار و از خود گذشتگی در راه اسلام و حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی، جان فرزند و همسر عزیز خویش را نثار نمودند و با افتخاربه جان‌فشانی عزیزان خود در مسیر حق و حقیقت، شکیبایی و استقامت را در شهادت عزیزان خویش به‌عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا و جاودانه نمودند.

اینجانبان در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) فرصت را مغتنم می‌شماریم و ضمن تکریم مقام مادران عزیز و همسران گرامی شهدای والا مقام شهرستان رفسنجان از پروردگار متعال سلامت، عزت و توفیق روزافزون این بانوان والامقام را مسألت می‌نماییم

 

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان

 

مطالب مــرتبط