x
پیام تسلیت رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت درگذشت مادر شهیدحسن احمدی

پیام تسلیت رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت درگذشت مادر شهیدحسن احمدی

سید حسین رحیمی رئیس شورا و علی میربابایی ، سیدابراهیم صباغ جعفری،مه لقا حکمت ،حسین کهنوجی ، محمد فتحیان ،حجت الاسلام ارجمندی اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان در پی درگذشت مادر شهیدحسن احمدی پیامی صادر کردند. به گزارش روابط عمومی…


  • ۱۴۰۰/۱۰/۲۳

سید حسین رحیمی رئیس شورا و علی میربابایی ، سیدابراهیم صباغ جعفری،مه لقا حکمت ،حسین کهنوجی ، محمد فتحیان ،حجت الاسلام ارجمندی اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان در پی درگذشت مادر شهیدحسن احمدی پیامی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح زیراست ؛

بسم الله الرحمن الرحیم

▪️درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه حاجیه کبری شمسی مادرشهید سرافراز حسن احمدی از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.

▪️مادران مومنه شهدا که عزیز ترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه های واقعی ایثار و گذشت هستند، که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س)، فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

▪️اینجانبان مصیبت وارده را به جناب آقای حسین احمدی مدیر مجتمع مس رفسنجان و خانواده محترمشان و همچنین محضرخانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، بازماندگان و عموم مردم شهید پرور رفسنجان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزند شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسئلت دارم.

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط