x
پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر وشهردار رفسنجان به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز

پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر وشهردار رفسنجان به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر ومهندس مجیدکهنوجی شهرداررفسنجان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام مشترکی صادر کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام بدین شرح است: یوم…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۱۳

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر ومهندس مجیدکهنوجی شهرداررفسنجان به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام بدین شرح است:

یوم الله ۱۳ آبان؛ یادآور شکست هیمنه دشمنان و بویژه آمریکا و استکبار جهانی به‌دست ملت غیور و با اراده ایران است که موجی عظیم از مقاومت در دل آزادگان جهان برافروخت و ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا درهم فرو ریخت.

۱۳آبان که در تعبیر معمار بزرگ نظام، به عنوان انقلاب دوم نامیده شد، به دل‌های مومنان قوت بخشید و جایگاه ارزنده دانش‌آموزان و نوجوانان ایران اسلامی را هویدا ساخت و این حرکت بزرگ چراغِ راهی برای جوانان امروز است تا با آگاهی و دانایی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی مصمم‌تر با ایستادگی در برابر مستکبران جهان، بر به ثمر نشستن آرمان‌های انقلاب اسلامی همت گمارند.

اینجانبان با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و تجدید میثاق باشهیدان و آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، همراهی‌ها و حمایت‌های مردم همیشه در صحنه شهرستان رفسنجان از نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدر دانسته و بر وظیفه مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی در اعتلای اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌نماییم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مجید کهنوجی
شهردار رفسنجان

مطالب مــرتبط