x
پیام مشترک رئیس شورای شهر رفسنجان وسرپرست شهرداری رفسنجان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام مشترک رئیس شورای شهر رفسنجان وسرپرست شهرداری رفسنجان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

?سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر وجهانگیر ملکی سرپرست شهرداری رفسنجان و در پیامی مشترک، سالروز آسمانی شدن شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشتند. ?متن پیام بدین شرح است: ✍️شهیدان رجایی و…


  • ۱۴۰۰/۰۶/۰۲

?سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر وجهانگیر ملکی سرپرست شهرداری رفسنجان و در پیامی مشترک، سالروز آسمانی شدن شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشتند.

?متن پیام بدین شرح است:

✍️شهیدان رجایی و باهنر الگوی کم نظیر و تمام عیار برای دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و نماد خدمتگزاری، مردمداری و انقلابی بودن هستند.

?نامگذاری هفته دولت و روز کارمند فرصت ارزشمندی است تا با تأسی از آرمان های امام و رهبری و با الگوپذیری از شهدای والامقام، به سوی ایران قوی گام برداریم.

?شهرداری رفسنجان مفتخر است با هدف خدمت به مردم و کسب رضای خداوند، با پشتوانه شورای اسلامی شهر رفسنجان در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ برای ساخت شهری آباد و پویا همت کرده و با رفع موانع، مسیر رشد و پیشرفت شهر طلای سبز را هموار نماید.

?ضمن عرض خداقوت و تبریک هفته دولت به جناب دکتر فصیحی هرندی آزاده گرانقدر و فرماندار ویژه شهرستان، تلاش شبانه روزی تمامی کارمندان به خصوص کارمندان سخت کوش و متعهد شهرداری و شورای شهر رفسنجان را در اجرای برنامه های مدیریت شهری ارج نهاده و برای آنان آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

*سیدحسین رحیمی*
*رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان*

*جهانگیر ملکی*
سرپرست شهرداری

مطالب مــرتبط