x
پیام مناسبتی

پیام مناسبتی

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان در پیامی از عملیات غرور‌آفرین «وعده صادق» در حمله به سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب اسرائیل اعلام حمایت کردند.


  • ۱۴۰۳/۰۱/۲۷

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای(مد‌ظله‌العالی) در خصوص تنبیه و مجازات قطعی متجاوزان به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و عملیات پیروزمندانه‌ «وعده صادق» که بامداد امروز به دست دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت گرفت، نشأت گرفته از عزم راسخ سربازان این مرز و بوم در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور بود.

موشک باران امروز سرزمین‌های اشغالی که دل تمامی مسلمین و آزادگان عالم را شاد و چهره‌ی تمامی مستکبرین جهان را در هم فرو برد، نشان داد که پس از قرن‌ها همچنان، غیرت علوی خیبر گشاست و جمهوری اسلامی هر اقدام مذبوحانه را با سیلی محکم و مقتدرانه پاسخ خواهد داد.

در سایه درایت فرماندهی کل قوا و با قدردانی و دست مریزاد به دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران، حمایت قاطع خود از تصمیم شورای عالی امنیت ملی و عملیات «وعده صادق» را اعلام می‌داریم و استمرار پیروزی‌های جبهه‌ی مقاومت را از محضر خداوند متعال خواستاریم.

به امید آزادی قدس شریف

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان| دوره ششم

مطالب مــرتبط