x
کلنگ زنی دوطرح توسعه ای بسته بندی وصادرات خرما همزمان با طرح مجتمع توانبخشی کیمیای سعادت دررفسنجان

کلنگ زنی دوطرح توسعه ای بسته بندی وصادرات خرما همزمان با طرح مجتمع توانبخشی کیمیای سعادت دررفسنجان

با حضور رئیس واعضای شورای شهررفسنجان دو طرح توسعه ای بسته بندی و صادرات خرما و طرح مجتمع توانبخشی کیمیای سعادت به طورهمزمان در اين شهرستان کلنگ زني شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان در ششمين روز…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۱۷

با حضور رئیس واعضای شورای شهررفسنجان دو طرح توسعه ای بسته بندی و صادرات خرما و طرح مجتمع توانبخشی کیمیای سعادت به طورهمزمان در اين شهرستان کلنگ زني شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان در ششمين روز از ايام دهه مبارک فجر، باحضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعي از مسئولين شهرستان همزمان دوطرح ؛ توسعه ای بسته بندی و صادرات خرما و طرح مجتمع توانبخشی کیمیای سعادت در بلوار زائر؛ خیابان شهید شهبازی رفسنجان کلنگ زنی شد.

علي بساوند مجري اين طرح در حاشيه این آیین عنوان کرد: طرح توسعه بسته بندی و صادرات خرما به مساحت ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین‌ انجمن سلامت روان شهرستان‌ اجرا خواهد شد.

وي بيان کرد: خرما از جنوب کرمان و استان فارس تهيه شده و در رفسنجان با توجه به تاسيساتي که ايجاد شده شامل سالن بسته بندي، سالن نگهداري سالن سردخانه، بسته بندي و به کشورهاي آسياي ميانه، اروپا و چين صادر مي شود در حال حاضر سالن بسته بندي و سردخانه آن وجود دارد طرح توسعه آن نیز امروز  کلنگ زنی و به زودی احداث خواهد شد.

مجری این طرح ادامه داد: همچنين در کنار این طرح ؛ طرح مجتمع جامع توانبخشی کیمیای‌ سعادت کلنگ زنی شد که این طرح برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می کند.

وی درپایان افزود: اشتغالزایی در الویت اول برای  بانوان آسیب دیده و بی سرپرست و بد سرپرست است وهمچنین در اين مرکز کودکان کار ؛ بدسرپرست وبی سرپرست نيز نگهداري می شوند.

در پایان این آیین رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان از طرح توسعه بسته بندی وصادرات پسته نیز بازدید کردند.

 

مطالب مــرتبط