x
گردهمایی آتش نشانان به مناسبت روز جهانی آتش نشان / نظام جامع پیشنهادات پل ارتباطی بین شهروندان وشهرداری

گردهمایی آتش نشانان به مناسبت روز جهانی آتش نشان / نظام جامع پیشنهادات پل ارتباطی بین شهروندان وشهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان:  آتش نشان ها هر آتشی را خاموش نمیکنند فقط آتش های ناخواسته را خاموش میکنید واین هنر واقعی آنهاست به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان آیین گرامیداشت روز جهانی آتش نشان با حضور…


  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۹

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان:  آتش نشان ها هر آتشی را خاموش نمیکنند فقط آتش های ناخواسته را خاموش میکنید واین هنر واقعی آنهاست

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان آیین گرامیداشت روز جهانی آتش نشان با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، شورای معاونین و خانواده های آتش نشانان رفسنجان در تالار قصر رفسنجان برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ضمن گرامیداشت روز ملی آتش نشان  عنوان کرد: آتش نشان ها هر آتشی را خاموش نمیکنند فقط آتش های ناخواسته را خاموش میکنید واین هنر واقعی آنهاست که به درد دردمندان می رسندو قدر دان این شغل وکار باید باشید

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان الگوی شهامت و ایثار هستند ؛ ادامه داد: آتش نشانان دریادلان عاشقی هستند که بدون هیچ ترس و دلهره ای به دل حوادث می روند تا ایمنی و امنیت شهروندان را تضمین نمایند.

سیدحسین رحیمی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل ایثارگر و ازخودگذشته سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ، این روز را به تمامی مردان جبهه نبرد با حادثه تبریک و تهنیت گفت.

در ادامه این مراسم علی رمضانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان ضمن عرض خیر مقدم به مسئولان و حاضران به ارائه گزارشی در خصوص تلاش ها و فعالیت های پرسنل آتش نشانی در عملیات ها پرداخت.

همچنین یکی از پرسنل به نیابت از دیگر آتش نشانان مطرح کرد: : باید کاری کرد که نیروهای آتش نشانی دغدغه معیشت نداشته باشند و از لحاظ مالی تا جایی که امکان دارد رفاه آن ها تامین گردد چرا که شغل سخت و پر استرسی دارند.

لازم به ذکر است این مراسم در راستای پیشنهاد یکی از شهروندان به نظام جامع پیشنهادات برگزار شد .در ادامه بیان خاطرات و پیشنهادات توسط آتش نشانان، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، موسیقی زنده، مسابقه، طنز و تقدیر از خانواده و همسران آتش نشان از قسمت های دیگر این مراسم بود.


مطالب مــرتبط