x

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان بمناسبت هفته معلم سیدحسین رحیمی با صدور پیامی هفته معلم را به تمامی معلمین دلسوزو اخلاق مدار تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح ذیل است؛…


  • ۱۴۰۱/۰۲/۱۲

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان بمناسبت هفته معلم

سیدحسین رحیمی با صدور پیامی هفته معلم را به تمامی معلمین دلسوزو اخلاق مدار تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح ذیل است؛

«به نام آنکه جان را فکرت آموخت»

«هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْأُمِّیِّینَ رَسُولًا مِّنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَإِن کَانُوا مِن قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ»

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

معلم این معمار فرهنگی جامعه و آگاهی بخش و روشن کننده ی آینده ی هر کشوری است. جامعه فرهنگی ما با‌ وجود همه ی مشکلات موجود،با‌ عشق و امیدواری به آینده ایران‌ عزیز و فرزندان‌ برومندش،با شوق و ایمان نسل‌ جدید را پرورش می‌ دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، فرارسیدن روز معلم و آغاز هفته معلم را به همه اساتید، معلمین ،فرهنگیان و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی در شهرستان رفسنجان تبریک و تهنیت عرض نموده وامیدوارم با اتکا به الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، شاهد تحقق پیشرفت و توسعه کمی وکیفی در حوزه مهم آموزش و پرورش باشیم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط