x
بازدیدرئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ازپروژه مسکونی وکارگاه تولیدی موسسه خیریه کوثر

بازدیدرئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ازپروژه مسکونی وکارگاه تولیدی موسسه خیریه کوثر

طبق روال هر هفته رئیس واعضای شورای شهر رفسنجان از سطح شهر بازدید کردند به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان درابتدا این بازدید اعضای شورای ششم به همراه شهردار از پروژه مسکونی ۴۸ واحدی موسسه خیریه کوثررفسنجان واقع…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

طبق روال هر هفته رئیس واعضای شورای شهر رفسنجان از سطح شهر بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان درابتدا این بازدید اعضای شورای ششم به همراه شهردار از پروژه مسکونی ۴۸ واحدی موسسه خیریه کوثررفسنجان واقع در بلوار کوثر بازدید نمودند
این پروژه مسکونی در زمینی به مساحت ۴ هزار متر مربع توسط خانواده مرحوم حاج حبیب نخعی به خیریه کوثر اهدا کرده اند.ساخت اولین بلوک آن درحال احداث میباشد .

در ادامه از کارگاه تولیدی دستکش خیریه بازدیدنمودند در این بازدید اسماعیلی مدیرعامل موسسه به تشریح برنامه ها. فعالیتها و هماهنگیهای بعمل امده با نهادها و شرکتهای شهرستان در جهت پیشبرد اهداف موسسه و ارایه خدمات بهینه به جامعه پرداخته و از همکاری های شرکت مس قدردانی نمودند.

سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در بازدید از پروژه مسکونی ۴۸ واحدی مسکونی موسسه خیریه کوثر عنوان کرد: ساختن مسکن برای اسکان موقت زوج‌های جوان نیازمند، کار بسیار ارزشمندی است و به جامعه این پیام را منتقل می‌کند که انسانیت هنوز نمرده و هنوز افرادی هستند که دغدغه زندگی خوب برای نیازمندان دارند.

وی ضمن بازدید از کارگاه تولیدی دستکش صنعتی این مؤسسه اظهار نظر کرد: تولید دستکش صنعتی هم به اقتصاد شهرستان کمک می‌کند، هم نیاز مجتمع مس را برآورده کرده و هم برای افراد نیازمند اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر به همراه شهردار رفسنجان در ادامه از ساختمان جدید کارگاه خیاطی که تا یک‌ ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد بازدید کردند؛در این بازدید سیدحسین رحیمی بیان کرد: شورا و شهرداری برای سامان دادن به پروانه‌های ساختمانی و اموراتی که مربوط به شورا و شهرداری می‌شود قول همکاری و مساعدت دادند.

وی فعالیت‌های این مؤسسه را عالی توصیف کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های خوب خیریه کوثر این است که هیأت امناء ؛ پای کار هستند و گره از مشکلات مردم باز می‌کنند.

محسن اسماعیلی مدیرعامل مؤسسه خیریه کوثر نیز از رییس و اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار رفسنجان که با حضور در پروژه‌های عمرانی و تولیدی خیریه، از نزدیک با فعالیت‌های عام‌المنفعه این مؤسسه آشنا شدند؛ و همچنین از قول مساعد و اقدام خیرخواهانه‌ آنان تقدیر کرد.

مطالب مــرتبط