x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت روز صنعت و معدن

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت روز صنعت و معدن

سیدحسین رحیمی در پیامی روز صنعت و معدن را به تلاشگران و فعالان عرصه صنعت و معدن کشور به‌ ویژه خانواده بزرگ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیراست : دهم تیرماه؛ هر سال تداعی کننده…


  • ۱۴۰۱/۰۴/۱۰

سیدحسین رحیمی در پیامی روز صنعت و معدن را به تلاشگران و فعالان عرصه صنعت و معدن کشور به‌ ویژه خانواده بزرگ مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیراست :

دهم تیرماه؛ هر سال تداعی کننده جهاد، اهتمام، تلاش و ایثار انکارناپذیر کارگران و دست‌اندرکاران صنعت و معدن کشور است و بی تردید، نقش مهم و تاثیرگذار این گروه زحمتکش در عرصه صنعت و معدن در پیشبرد برنامه ها و چشم انداز توسعه اقتصادی کشور، بی بدیل است.

از این رو خانواده مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با وجود محدودیت های بی شمار در تلاش است تا ضمن افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات به سمت تولید محصولات جدید و به روز گام بردارد

اینجانب روز صنعت و معدن را مغتنم می شمارم و به همه انسان‌های شریف و خدمتگزاری که به اشکال مختلف می‌کوشند تا چرخ صنعت کشور لحظه ای متوقف نشود، صمیمانه تبریک می گویم واز خداوند متعال، برای همه عزیزان فعال در حوزه صنعت و معدن کشور و کسانی که در کسب دستاوردهای صنعتی دولت خدمتگزار سهیم بوده اند، سلامتی و تندرستی مسالت می کنم و توفیق روزافزونشان را از خداوندمنان خواستارم.

سید حسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط