x
افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان هنرکده یاس

افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان هنرکده یاس

حضور سید حسین رحیمی در آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان هنرکده یاس به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان صبح امروز به مناسبت هفته وحدت و ولادت امام مهربانی ها حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)نمایشگاه نقاشی…


  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۱

حضور سید حسین رحیمی در آیین افتتاح نمایشگاه نقاشی کودکان هنرکده یاس

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان صبح امروز به مناسبت هفته وحدت و ولادت امام مهربانی ها حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)نمایشگاه نقاشی کودکان در مجموعه گلستان امین رفسنجان افتتاح شد.

? این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و هنرکده یاس با حضور سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛ ترک آبادی سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و جمع کثیری از خانواده های کودکان و علاقه مندان درمجموعه گلستان امین افتتاح شد.

برپایه گزارش؛ در بازدید از نمایشگاه طی سخنانیعنوان شد:  پیوند کودکان با دنیای فرهنگ و هنر رشد ذهنی کودکان را به همراه داشته و موجب بروز خلاقیت و ارتقاء فرهنگی جامعه می گردد.

و همچنین با اشاره به اهمیت آموزش هنر در بین کودکان مطرح کردند: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و آموزش هنر به عنوان یکی از شاخص های توسعه فرهنگی جامعه همواره باید مدنظر دستگاه های فرهنگی جامعه قرار گیرد.

لازم به توضیح است در این نمایشگاه بیش از ۵۰ تابلوی اثر نقاشی در سبک آزاد هنری و با ابزار هنری مداد رنگی و آبرنگ و مداد شمعی و گواش و پاستل توسط کودک و نوجوانان ۴ تا ۱۰سال طراحی و به نمایش گذاشته شده است

ضمنا این نمایشگاه به مدت ۳ روز؛ صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ جهت بازدید شهروندان و علاقمندان دایر می باشد.

مطالب مــرتبط