x
بررسی و رفع مشکلات موجوددرسطح شهر درجهت توسعه شهری و رضایتمندی مردم در صحن شورا

بررسی و رفع مشکلات موجوددرسطح شهر درجهت توسعه شهری و رضایتمندی مردم در صحن شورا

سید حسین رحیمی : بهره گیری از نخبگان، چهره های مردمی، دلسوز و نگاه مردم محوری همچنین نظارت های مستمر و میدانی در کنار تلاش مدیریت شهری برای کاهش فاصله های طبقاتی، توسعه شهری و رضایتمندی مردم موثر و مطلوب…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

سید حسین رحیمی : بهره گیری از نخبگان، چهره های مردمی، دلسوز و نگاه مردم محوری همچنین نظارت های مستمر و میدانی در کنار تلاش مدیریت شهری برای کاهش فاصله های طبقاتی، توسعه شهری و رضایتمندی مردم موثر و مطلوب خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان بیست ویکمین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان که به ریاست سیدحسین رحیمی و باحضور امام جمعه؛نماینده مردم رفسنجان وانار در مجلس ؛ فرماندار؛ فرمانده سپاه ؛ اعضای شورای شهر فرمانده نیروی انتظامی ؛ نماینده دادستان وجمعی از مسئولین شهرستان به میزبانی شورای شهر وبا هدف بررسی ورفع مشکلات موجود در سطح شهر درصحن شورا برگزار شد.

سیدحسین رحیمی

در این نشست سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به سلسه بازدیدهای مکرر شورای ششم از من رحیمی حلات مختلف شهری و پروژه های عمرانی سطح شهر عنوان کرد : در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت و رسیدگی به درخواست های مردمی و رفع مسائل و مشکلات، این بازدیدها انجام می شود وشورای ششم با برگزاری جلسات متعدد و کمیسیون های تخصصی تلاش می کند بیشتر به مناطق محروم رسیدگی کند و حداقل امکانات شهری را در آنجا فراهم کند که امیدواریم به زودی بتوانیم به آنچه که شایسته این شهروندان و دیگر محلات کم برخوردار است، برسیم و برای تحقق این مهم مجموعه شورای شهر وشهرداری به همکاری و مساعدت کلیه دستگاههای اجرایی نیاز دارد.

وی بیان کرد : با توجه به مسائل اقتصادی شهر راه اندازی کمیسیون اقتصادی ومعیشت را در دستور کار داریم

وی همچنین از تشکیل هیات اندیشه ورز و مشورتی برای تصمیم گیری بهتر در شورا خبر داد.که با برنامه ریزی افراد نخبه وشایسته در زمینه های مختلف اقتصادی ؛ فرهنگی ؛ اجتماعی وسیاسی به این هیات متصل می شوندتا بارش فکری خوبی از افراد نخبه در سطح شهر داشته تا پشتوانه فکر خوبی در عرصه های عمران وسازندگی داشته باشیم .

رئیس شورای اسلامی شهر با یاد آوری جلسه اخیر شورای شهر که با حضور دکتر جلالی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس که با پیشنهاد اولیه ساخت کتابخانه الکترونیک همراه بودمطرح کرد: زمینی به مساحت ۵۰ هزار مترمربع برای ساخت این مجموعه علمی و فرهنگی در نظر گرفته شده است که به عنوان یک حرکت ماندگار با همکاری شهرداری وشورای شهر و سایر ارگان های ذی ربط انجام اجرا می شود.

وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته‌ مقدمات این طرح آماده شده است که شامل مجموعه علمی وفرهنگی ؛ یادمان شهدا وموزه دفاع مقدس ؛ کتابخانه الکترونیک ؛ تجمیع فرهنگسراهای شهرداری و یک مجموعه بزرگ جهت مباحث علمی ومذهبی خانواده هاخواهد بود.

سید حسین رحیمی ضمن اشاره به مشکلاتی از قبیل تقاطع حادثه خیز عبدالله آباد وضرورت احداث زیر گذر؛ مشکلات شهرک فرهنگیان ؛ یادگار امام؛ سپاه ؛ زندان و مهمانشهر ،حضور اتباع بیگانه در سطح شهر ؛ ساماندهی معتادان متجاهر ؛ متکدیان و کودکان کار خواستارهمراهی، همکاری و همدلی نماینده محترم شورای اسلامی و سایر دستگاههای مربوطه برای رفع مشکلات مذکور شد.

حجت الاسلام حسین جلالی 

در ادامه این نشست دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: همدلی و همدردی با مردم را حداقل کاری است که می توانیم برای مردم انجام دهیم و خود را همسطح مردم قرار دهیم طوریکه مردم حس کنند که مسئولین مانند آنها از لحاظ مسکن و مشکلات اقتصادی و…در یک سطح قرار دارند واین بهترین روش اقناع سازی جامعه است .

حجت الاسلام جلالی با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی جامعه از مسئولین خواست که از اسراف وریخت و پاش پرهیز کنند و کارهای ضروری را به حد نیاز انجام دهند .

مجید فصیحی هرندی 

در این نشست فرماندار رفسنجان عنوان کرد:شورای شهر برای مدیران وکارمندان شهرداری فضایی فراهم کندتا در جایگاه تخصصی ولیاقت خودشان کار کنند وحمایت شوند در این صورت تداوم پیشرفت شهر بیشتر خواهدشد و مردم راضی تر خواهند بود .

دکتر فصیحی هرندی بیان کرد: شهروندان و مردم خدمت صادقانه و خالصانه را تشخیص می دهند و در مقابل تحقق خواسته ها و مطالباتشان قانع وقدرشناس هستند و ما مسوولان باید قدر چنین ملتی را که در تمامی صحنه ها و عرصه های سیاسی و اجتماعی در کنار مسوولان بوده و پشتیبان نظام بوده اند بدانیم.

ایشان با بیان بخشی از مشکلات شهرک های سپاه و یادگار امام آسفالت وردی شهرک سپاه ؛ احداث فضای سبز در مرکز شهرک ؛ رفع مشکلات برق ؛ آب و…را ازحداقل کارهایی است که می توان انجام داد عنوان کرد.

محمد پساوند 

درادامه فرمانده سپاه بیان کرد: وحدت وهمدلی بین مسئولان در شهرستان می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید و این امر ضروریست

سرهنگ پساوند افزود: رفسنجان درزمان جنگ نقش اساسی داشته؛ چه در بحث پشتیبانی و چه در بحث حضور با سه گردان رزمی و اگر بحث موزه دفاع مقدس است یک جایگاه بزرگتر دیده شود تا در آینده در معرفی دفاع مقدس رزمندگان و گردان ها از این ظرفیت استفاده شود.

 

مطالب مــرتبط