x
حمایت شورای شهر رفسنجان از جوانان با راه اندازی مجدد کمیته جوان

حمایت شورای شهر رفسنجان از جوانان با راه اندازی مجدد کمیته جوان

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، یازدهمین کمیسیون بهداشت و محیط زیست به ریاست دکتر فاطمه کردستانی، اعضای کمیسیون، رئیس مرکز بهداشت رفسنجان و هیات همراه تشکیل شد. در این جلسه دکتر علیرضا عرب علیدوستی رئیس مرکز بهداشت رفسنجان…


  • ۱۴۰۲/۱۱/۲۹

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، یازدهمین کمیسیون بهداشت و محیط زیست به ریاست دکتر فاطمه کردستانی، اعضای کمیسیون، رئیس مرکز بهداشت رفسنجان و هیات همراه تشکیل شد.

در این جلسه دکتر علیرضا عرب علیدوستی رئیس مرکز بهداشت رفسنجان گزارشی از مرکز جامع سلامت و خدمات و برنامه های آموزشی در این مرکز ارائه کرد.

وی عدم وجود برنامه های جذاب برای جوانان، اشتغال، ازدواج و مسکن، عدم وجود پیست موتورسواری مناسب، عدم الزام راکبان موتورسوار به استفاده از وسایل ایمنی، عدم اجرای قوانین جوانی جمعیت در ادارات و … را از جمله چالش ها و مشکلات پیش روی جوانان عنوان کرد.

در ادامه سیدحسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان به اقدامات شورا و شهرداری برای جوانان از جمله طرح نهضت ملی مسکن، تامین جهیزیه به منظور ترویج ازدواج، طرح فرزندآوری و جوانی جمعیت و … اشاره کرد و گفت: شورای شهر آمادگی خود را جهت استفاده از ایده ها و طرح های جوانان و حمایت از آنان اعلام میکند.

در پایان مقرر شد به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان برنامه های فرهنگی ورزشی در سطح شهر با مشارکت علوم پزشکی، مرکز بهداشت و شهرداری رفسنجان برگزار شود.

مطالب مــرتبط