x
دوازدهمین نشست کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای اسلامی شهررفسنجان برگزار شد.

دوازدهمین نشست کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای اسلامی شهررفسنجان برگزار شد.

تولید واشتغالزایی با رویکرد دغدغه های فرهنگی و سبک پوشش اسلامی / به تصویر کشیدن لحظاتی از زندگی شهدا به اندازه یک شهادت مهم واثرگذار است به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دوازدهمین نشست کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۳۰

تولید واشتغالزایی با رویکرد دغدغه های فرهنگی و سبک پوشش اسلامی / به تصویر کشیدن لحظاتی از زندگی شهدا به اندازه یک شهادت مهم واثرگذار است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دوازدهمین نشست کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای اسلامی شهررفسنجان به ریاست سید ابراهیم صباغ جعفری وبا حضور رئیس شورای شهر؛ اعضای کمیسیون و معاون فرهنگی شهرداری ودوتن از فعالان فرهنگی در صحن شورا برگزار شد.

در این نشست سرکار خانم حسینی مسئول هیئت اعظم بانوان بیان کرد: باتوجه به دغدغه های فرهنگی ؛ نیاز جامعه به تولید وفعالیت در زمینه سبک پوشش اسلامی این هیئت توسط تعدادی از بانوان جهادگر رفسنجان تشکیل شده است که ایده ارائه شده توسط هیئت اعظم با عنوان الگوی اشتغالزایی در هیئت های مذهبی ایده برگزیده کشوری انتخاب شده است.

وی ضمن گزارش وتشریح فعالیت های تولیدی و اشتغالزایی این هیئت خواستار حمایت وهمکاری شورای اسلامی شهر در جهت گسترش فعالیت های این هیئت شد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام حسینی تهیه کننده مستند شهیدانه که تلاش میکند گوشه هایی از لحظات زندگی شهدا را از زبان خانواده ودوستان شهدا به تصویر بکشدبه بیان کاستی ها ؛ نیازها و انتظارات گروه مستند ساز شهیدانه پرداخت وخواستار همکاری وحمایت شورای اسلامی شهر رفسنجان شد.

دراین نشست رئیس واعضای کمیسیون فرهنگی؛ ورزش وجوانان شورای شهر ضمن تشکر از برنامه های طراحی شده درخواست های ذکر شده را جهت تصمیم گیری نهایی به صحن شورا ارجاع دادند .

مطالب مــرتبط