x
اعضای شورای شهرستان خواستار حفظ آرامش در بدنه شهرستان شدند/تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی که با تعامل و همکاری، شوراها را در رسیدگی به مشکلات شهروندان یاری می کنند

اعضای شورای شهرستان خواستار حفظ آرامش در بدنه شهرستان شدند/تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی که با تعامل و همکاری، شوراها را در رسیدگی به مشکلات شهروندان یاری می کنند

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، رئیس و اعضای شورای شهرستان  با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان  دیدار و گفتگو کردند . به گزارش روابط عمومی شورای شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، رئیس و اعضای شورای شهرستان با فرمانده…


  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۴

به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، رئیس و اعضای شورای شهرستان  با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان  دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی شورای شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، رئیس و اعضای شورای شهرستان با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان  دیدار و گفتگو کردند .

این دیدار با هدف ؛ تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی که با تعامل و همکاری، شوراها را در رسیدگی به مشکلات شهروندان یاری می کنند در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی صورت گرفت.

?در این دیدار مجید صفریان رئیس شورای شهرستان با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت و پاسداشت دلاوری‌ها و جان‌فشانی‌های سبز جامگان نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاد و خاطره شهدای عرصه تأمین نظم و امنیت مطرح کرد : هدف از این دیدار قدردانی از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی به واسطه تعامل و همکاری با شورای اسلامی شهر و شورای شهرستان و همچنین تلاش مجدانه برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان است .

مجید صفریان افزود:شورا ها به ویژه شورای شهرستان  یک بازوی توانمند برای کمک به نیروی انتظامی هستندو یک پل ارتباطی میان مردم و مسئولین محسوب می شوند .

وی به وظیفه شورای شهرستان در جهت رفع مشکلات شهرستان اشاره کردو گفت : شورای شهرستان شورای فرادستی است که نه شهرداری و نه دهیاری داردو مجموعه ای است که یک نماینده در شورای استان و از شورای استان یک نماینده در شورای عالی استان ها دارد که اگر لایحه ای کشوری مصوب کند می تواند از طریق شورای عالی استان ها به صحن مجلس ببرند.

صفریان در ادامه افزود : با توجه به اینکه یکی از شاخصه های شهر پایدار، توسعه امنیت می باشد که امروز با کمک و همیاری نیروی انتظامی توانسته ایم به این امر دست یابیم

وی با اشاره به تعامل نزدیک مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی در زمان حادثه تاسوعای حسینی در بهرمان گفت : با تعامل و همکاری که بین شورای شهر با نیروی انتظامی در زمان وقوع حادثه در شهربهرمان ایجاد شد برای ایجاد امنیت درشهر،خوشبختانه طی چندین ساعت امنیت به شهر برگشت ورعب ووحشت از بین رفت. وامروزخوشبختانه با مدیریت جهادی و نظارت خوب  فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان شاهد امنیت پایدار در شهر هستیم

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی شورای شهرستان در جهت همکاری با نیروهای انتظامی در بحث امنیت و رفاه اجتماعی برای مجموعه نیرو انتظامی آرزوی توفیق در امور محوله نمود .

?در ادامه احمدی نماینده شورای بخش مرکزی  در شورای شهرستان عنوان کرد : وجود خرده فروشان و معتادان زیاد دراین بخش؛  به یکی از دغدغه ها برای ما تبدیل شده است. بحث ساماندهی معتادان متجاهر و مبارزه با موادمخدر بحث تازه‌ای نیست، که در کنار این موضوع جرایم مختلفی را به وجود می‌آورندو خرده‌فروشان می‌بایست جمع‌ شوند در اینصورت رگ حیاتی چرخه اعتیاد قطع می‌شود و به بیان دیگر ارتباط معتاد با قاچاقچی قطع خواهد شدو امنیت بهتر خواهد شد.

وی در ادامه در جهت امنیت منطقه ؛خواستار احداث پاسگاه در محدوده میدان شهید امینی تا کوثر ریز برای افزایش امنیت در این منطقه شدو از فرماندهی انتظامی خواست تا با رایزنی با مسوولان انتظامی استان این مشكل را برطرف سازد.

?در ادامه اقایان سید محمود جمالی زاده  و رشیدی  دوعضو دیگر شورای شهرستان با اشاره به مشکلات امنیتی زیاد بخش کشکوئیه گفتند :کمبود تعداد پاسگاه‌وعلاوه بر آن کمبود پرسنل و خودرو انتظامی ؛ جدا از مشکلاتی که در بحث برقراری نظم و امنیت به وجود می‌آورد سبب شده تا بر نیروهای فعلی فشار مضاعف کاری وارد شود.

در ادامه این دو عضوشورای شهرستان با اشاره به نصب بیش از ۲۵ دوربین درورودی وخروجی های این منطقه خواستارکنترل دوربین های نصب شده توسط نیروی انتظامی در جهت دستگیری سارقین شدند

این دو عضو شورای شهرستان ساماندهی اتباع بیگانه در این شهر را ازمهمترین مطالبات خود در جلسه مذکور عنوان کردندوگفتند: جهت ساماندهی وخروج اتباع باید اقدامی صورت گیردکه خود دلیلی بر کاهش امنیت در این منطقه محسوب می‌شود

?در ادامه قادری نماینده شورای جوادیه الهیه فلاح دیگر عضو شورای شهرستان بحث وجود افاغنه غیر مجاز در این شهر را ازمهمترین مطالبات خود در جلسه مذکور عنوان کرد و گفت :وجود افاغنه امنیت را در شهر کاهش داده است ودرصورت امکان انها را ساماندهی واز ورود انها به داخل شهر جلوگیری شود .وجود انها در منطقه ؛احتمال وقوع جرائم نیز به همین میزان افزایش می‏یابد و باید برای این موضوع فكری شود

?حسین فتاحی و پلارک دو عضو دیگر  شورای شهرستان خواستارنظارت بر خرید وفروش وحضور چوب برها در باغات بخش صفائیه شدندانها همچنین بریدن درخت های ثمرده توسط افراد ناشناس وبه طور مخفی را یکی از مشکلات بخش صفائیه عنوان نمودند و خواستار ایجاد پست بازرسی در ورودی های کمال آباد  و رکن آباد شدند تا از ورود و خروج چنین افرادی جلوگیری شود.

در ادامه این دو عضو شورای شهرستان خواستار اختصاص یک دستگاه خودرو انتظامی و برخی تجهیزات نظامی به پاسگاه بخش صفائیه شدند

?در پایان فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به ارائه گزارش جامعی از عملکرد حوزه تحت امر خود طی ۶ماه گذشته پرداخت.

سرهنگ اکبر نجفی اهمیت دادن به نیروی انتظامی و وظایف آنها توسط ادارات و نهادها به ویژه شورای شهرستان را مایه دل گرمی و قوت قلب دانست و گفت: امنیت یک مقوله چند وجهی است یک ضلع ان مردم ؛ یک ضلع مسئولین و یک ضلع نیروی انتظامی است

وی با اشاره به شعار امسال اینکه پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس هستند گفت: نیروی انتظامی برای آرامش مردم و امنیت انها از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تا پای جانمان در اختیار مردم هستیم

وی ادامه داد :از مجموعه مدیریت شهری وشوراها به دلیل همکاری صمیمانه شأن در جهت همیاری در تمام برنامه ها که یاریگر ما هستند تقدیر و تشکر می کنیم .

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد : در این برهه از زمان همکاری و تعامل می تواند نقش بسزایی در آرامش و امنیت مردم ایفا کند و مجموعه نیروی انتظامی سعی و تلاش خود را همواره به کار گرفته تا باهمکاری  شما عزیزان برای کمک به تأمین نظم و امنیت تلاش نماییم .

سرهنگ نجفی تلاش پرسنل نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در شهرستان طی اتفاقات اخیر را ستودنی دانست و اظهار داشت: آرامش و امنیت شهروندان شهرستان در سایه تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی محقق شده و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: هدف مشترک زیادی در بین مجموعه شورای شهرستان  و نیروی انتظامی وجود دارد که مهمترین هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.

وی گفت : نهایت تلاش خود را در جهت رفع مشکلات شهرستان انجام داده وخواهم داد و در مورد مشکلات ومعضلات مطرح شده توسط اعضای شورا هریک را ضمن بررسی در جهت رفع ان تلاش خواهم نمود.

وی دراخرضمن امیدواری جهت افزایش سطح همکاری‌های نیروی انتظامی وشورای شهرستان جهت رفع حداکثری مشکلات شهرستان قول مساعد داد.

در پایان این دیدار رئیس واعضای شورای شهرستان  با اهدا هدیه از فرماندهی انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و همچنین ایجاد امنیت وآرامش در منطقه تقدیر وتجلیل کردند.

 

مطالب مــرتبط