x
نخستین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان درسال ۹۹برگزارشد

نخستین نشست شورای اسلامی شهر رفسنجان درسال ۹۹برگزارشد

“امام على(ع):” ✍ کارخوب را انجام دهید و چیزى از آن را کوچک مشمارید؛ زیرا خرد آن بزرگ است و اندک آن بسیار. . ?اولین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان درسال جدیددوشنبه ۱۸فروردین ماه با حضور رئیس واعضای شورا ؛…


  • ۱۳۹۹/۰۱/۱۸

“امام على(ع):”
✍ کارخوب را انجام دهید و چیزى از آن را کوچک مشمارید؛ زیرا خرد آن بزرگ است و اندک آن بسیار.
.
?اولین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان درسال جدیددوشنبه ۱۸فروردین ماه با حضور رئیس واعضای شورا ؛ شهردار و جمعی از خیرین شهرستان رفسنجان در ساختمان شورابرگزارشد

♻️ حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک ولادت حضرت قائم(عج) کمک به افراد کم درامد و نیازمند در این بحران را از وظایف شورا و شهرداری وهمچنین پیشگیری از کرونا، مهمترین دغدغه‌ مدیریت شهری دانستندودراین نشست جهت تسکین آلام این عزیزان دراین بحران شیوع ویروس کرونا در صحن شورا تصمیماتی مطرح و مصوب شد:

✍ تخصیص هزار(۱۰۰۰) بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده ناشی از تعطیلی کرونایی

?در حاشیه این نشست مهندس عظیمی زاده شهردار رفسنجان ضمن تبریک نیمه شعبان اظهار کرد: این بسته های حمایتی همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) در سطح شهر توزیع خواهد شد.

?وی افزود: هم اکنون کارگروههای توسط خیرین شهرستان جهت شناسایی افراد نیازمند تشکیل شده که پس از اجرای فرایند مذکور به زودی خانواده های نیازمند به شهرداری معرفی می شوند.

?وی با اشاره به اینکه هر یک از این بسته های حمایتی شامل اقلام و مایحتاج ضروری و لوازم بهداشتی است و گفت:خیرین و نیکوکاران باکمک‌های نقدی خود وبا اجرای برنامه ای به نام مهمانی بزرگ رفسنجانی ها برای حمایت از خانواده‌های نیازمندبرپا کرده اند که شهرداری نیز خود را موظف به انجام اینکار دانسته است.

?مهندس عظیمی زاده علاوه بران نیزاز راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: تجهیزات این آزمایشگاه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال است که طی هماهنگی های به عمل آمده وبا مصوبات شورای اسلامی شهر توسط شهرداری خریداری ودر بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) آغاز به کار کرده است وتمامی آزمایشات مربوط به کرونا در شهرستان انجام میشود ونیازی به انجام ان به خارج از شهرستان نیز نیست

?وی در پایان از شهروندان خواستند که بهداشت شخصی خود را جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت کنندو حتی الامکان نیز در خانه بمانند.

مطالب مــرتبط