x
آئین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان دربوستان خبرنگار برگزار شد.

آئین تجلیل از خبرنگاران رفسنجان دربوستان خبرنگار برگزار شد.

✅به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان ائین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت هفدهم مرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی وشهید احمد محمدی خبرنگار رفسنجانی با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛ دکتر فصیحی…


  • ۱۳۹۹/۰۵/۲۲

✅به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان ائین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت هفدهم مرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی وشهید احمد محمدی خبرنگار رفسنجانی با حضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛ دکتر فصیحی هرندی فرماندار ، مهندس مختاری معاون خدمات شهری شهرداری وصالحی رئیس صداوسیما ودکترانوشه رئیس خانه مطبوعات رفسنجان از خبرنگاران ، اصحاب رسانه ، مطبوعات و فعالان فضای مجازی دربوستان خبرنگار برگزار شد .

↙️دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان رئیس شورای شهر ؛خبرنگاران رسالت همه پیامبران الهی و ائمه را آگاهی بخشی به جامعه عنوان کرد و گفت: هر کس اینگونه کار کند، در مسیر انبیاء گام برداشته است.

?وی افزود: الگوهای رفتاری، گفتاری و نوشتاری ما آن بزرگان هستند؛ لذا بایستی تلاش کنیم اخلاق و منش و رفتار آن ها را در عمل نشان دهیم.

?رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان کار خبرنگاری را بسیار سخت و وظیفه خبرنگاران را سنگین دانست و اظهار کرد: فردی می تواند جامعه را آگاه کند که خود به موضوع آگاهی کامل داشته باشد و بتواند به خوبی استدلال بیاورد.

?وی با اشاره به اینکه در قرآن به صراحت در رابطه با علم و آگاهی آیاتی نازل شده است و امام حسین علیه السلام نیز در همین مسیر یعنی آگاهی بخشی جان خود را فدا کرد، افزود: هنر اصحاب رسانه این است که برای رشد جامعه کار کنند نه برای رشد اشخاص؛ خبرنگاری موفق است که در راستای رضای خدا گام بردارد و خودش عارف به داستان و آشنای به قضیه بوده و همه ابعاد را بررسی کرده باشد.

?حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان در ادامه به بیانات امام و رهبر معظم انقلاب حفظه الله در رابطه با حفظ آبروی اشخاص نیز اشاره کرد و افزود: توجه به کرامت انسانی و آبروی انسان ها در اسلام، احکام و روایات سفارش شده و به گفته رسول گرامی اسلام حفظ آبروی افراد از کعبه و خانه خدا نیز مهم تر است.

?وی به ویژگی ستارالعیوب بودن خداوند اشاره کرد که باید در رفتار جانشین خداوند روی زمین نیز بروز پیدا کند و تصریح کرد: کار اصحاب رسانه خیلی مهم است؛ باید به گونه ای عمل کنند که در مسیر فعالیتشان به آبروی شخصی افراد لطمه ای وارد نشود.

?حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان با قدردانی از همراهی و تلاش اصحاب رسانه در طول مدت فعالیت شورای شهر، خطاب به آنان گفت: باید توسعه جامعه ، شهر و خواسته مردم و رسیدن به ایده آل مردم دغدغه شما باشد.

?وی با بیان اینکه علاوه بر ذکر ایرادات و اشکالات بایستی اتفاقات خوب و مثبت نیز منتشر شود، افزود: ما به عنوان وکیل مردم در شهر خدمت می کنیم و اگر ایراداتی بود همچون گذشته به ما گوشزد کنید تا حتما رفع کنیم.

?رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد: شما می توانید با انتشار اخباری که فرهنگ مردم را نشان دهد، نام رفسنجان را در اذهان عمومی و عرصه های ملی و بین المللی آنگونه که در شأن آن است، مطرح کنید.

?وی افزود: ذکر زحمات و فعالیت مردم رفسنجان در انقلاب و معرفی شهدایی که این شهر تقدیم کرده است، نقش مردم رفسنجان در ارزآوری و حفظ سرمایه ها یکی از مهمترین رسالت های شماست.

?حجت الاسلام والمسلمین هاشمیان تأکید کرد: اگر خطا یا اشتباهی در مجموعه مدیریتی از فردی سر می زند، بزرگ کردن آن جفای به فرهنگ شهر است؛ چه بسا شایسته است ایرادات به خود اشخاص گفته شود.

?وی در پایان یادآور شد: به عنوان عضو کوچکی از شهر از همه شما خبرنگاران و اصحاب رسانه میخواهم که در جهت توسعه، آبادانی و رشد و پیشرفت رفسنجان تابع هیچ حزب و گروه و فرد سیاسی نشوید؛ بلکه تابع عقل و عقلانیت و رشد و توسعه شهر و آبادانی باشید.

?رئیس شورای شهر ابراز امیدواری کرد: ان شاالله به کمک خداوند و با یاری و همفکری یکدیگر بتوانیم آنچه شایسته مردم رفسنجان در عرصه ملی و منطقه ای، استانی و بین المللی است، محقق کنیم.

این مراسم که به همت شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان و با اجرای سخنرانی فرماندار ؛ رئیس خانه مطبوعات ؛ نمایش ، مولودی خوانی همراه بودو در پایان مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایا از از خبرنگاران ؛ نشریات ، خبرگزاریها و فعالان فضای مجازی تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

مطالب مــرتبط