x
آیین افتتاحیه دومین المپیادورزشی محلات شهر رفسنجان برگزار شد

آیین افتتاحیه دومین المپیادورزشی محلات شهر رفسنجان برگزار شد

المپیادمحلات؛ سکوی پرش استعدادهاست ?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان به همت شهرداری پنج شنبه ۱۶ آبان ماه با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی…


  • ۱۳۹۸/۰۸/۱۶

المپیادمحلات؛ سکوی پرش استعدادهاست

?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان به همت شهرداری پنج شنبه ۱۶ آبان ماه با حضور نائب رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار و جمعی از مسئولین شهرستان ،ورزشکاران ؛ شهروندان در استادیدم تختی برگزار شد
این آیین ابتدا با حرکت مشعل دستی بوسیله دوچرخه سواران از گلزار شهدا و در ادامه مسیر اسکیت سواران و اسب سواران و در نهایت دونده ها آغاز شدو درادامه با روشن‌کردن مشعل المپیاد در استادیوم تختی توسط منصور پورمیرزایی قهرمان وزنه‌برداری معلولان کشور و نایب‌قهرمان جهان آغاز به‌کار کرد.


?درحاشیه آیین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان مهندس محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان ضمن عرض ارادت به ورزشکاران ،ورزش دوستان ود‌ست اندر کاران امر ورزش وسلامت عنوان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ورزشی جدا از بحث ورزشی آن بحث ایجاد همدلی ؛دوستی و همکاری بین شهروندان است

?مهندس محمدرضا عظیمی زاده عمده هدف این رویداد ورزشی راایجاد همدلی وهمراهی بین شهرداری ،هئیت های ورزشی ،اداره ورزش وجوانان وسایر نهادهای برگزار کننده و هچنین تمرینی برای چگونگی برگزاری و برقرای نظم در مسابقات ورزشی عنوان کردند.

?شهردار بیان کرد: این رویداد ورزشی باعث رشد ورزش محلات و حساس شدن مردم نسبت به محلاتشان میشود و فرصتی برای افراد مستعد فراهم می آورد تا در این مسابقات استعداد ورزشی خود رانشان دهند.

?ایشان اظهار امیدواری کردوافزود: این المپیاد ورزشی سال به سال توسعه پیدا کند چون در این مسابقات سن وجنسیت محدودیتی ندارد مردم محلات باهم تیم تشکیل بدهند وبا هم دوست وهمسو شوند

?احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از شهرداری و شورای شهر و مسئولان هیأت‌های ورزشی بیان داشت: ورزش محلات می‌تواند استعدادهای خوب یچه‌های ما را به راحتی شناسایی کند.

?وی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقات در محیطی آرام در دل شهر باید بتوانیم با رشته‌های مختلف ادامه زنجیره قهرمان‌پروری را تقویت کنیم.

?انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: برای خدمت، کشور نیازمند خدمت جوانان و پرورش نوجوانان است که سلامتی لازمه خدمت است.

?نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: قهرمانانی همچون منصور پورمیرزایی افتخار شهر و کشور ما هستند.

?وی عنوان کرد: هر پارکی توسط شهرداری در هر محله‌ای ایجاد شود یک زمین چمن برای برادران و سالنی برای خواهران در کنارش ایجاد خواهد شد، در شهرستان نزدیک به ۳۰ زمین چمن دیده شده که در برخی مناطق اجرا شده است.

?رفیعی دبیر دومین المپیاد ورزشی‌ محلات شهر رفسنجان نیز در ‌این مراسم عنوان کرد: ۸۰۷ ورزشکار در این المپیاد از ۲۱ محله شرکت کرده اند و رقابت آنان در ۸ رشته ورزشی است و برگزار کننده این المپیادبیش از ۸۰ داور و مسئول هستند.

?وی افزود: شور وهمدلی هدف برگزاری المپیاد است

مطالب مــرتبط